[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] رونمایی Buick از خودروی فوق‌العاده Avista Detroit

در خدمت شما هستیم با اخبار رسمی از نمایشگاه خودرو دیترویت که از دو روز پیش آغاز شده و تا 11 روز دیگر نیز ادامه دارد. اولین خبر از این نمایشگاه را می‌خواهیم با خودروی فوق‌العاده زیبا و قدرتمند Avista Detroit برایتان بازگو کنیم، خودرویی بسیار قدرتمند و لوکس که توسط شرکت بزرگ و قدیمی بیوک […]

در خدمت شما هستیم با اخبار رسمی از نمایشگاه خودرو دیترویت که از دو روز پیش آغاز شده و تا 11 روز دیگر نیز ادامه دارد. اولین خبر از این نمایشگاه را می‌خواهیم با خودروی فوق‌العاده زیبا و قدرتمند Avista Detroit برایتان بازگو کنیم، خودرویی بسیار قدرتمند و لوکس که توسط شرکت بزرگ و قدیمی بیوک (Buick) که شاید پدربزرگ خیلی‌هایمان یکی از خودروهای قدیمی این شرکت را داشته باشد، معرفی شده است.

شاید طراحی این خودروی جدید بتواند نظر شما در مورد خودروهای سِدان بازار را تغییر دهد. حتی ممکن است به این موضوع فکر کنید که این اتومبیل می‌تواند حتی جای بسیاری از خودروهای شاسی‌بلند (SUV) بازار را نیز متزلزل نماید. به هر حال رنگ متالیک و براقی که این خودرو دارد، می‌تواند رویایی از خودروهای مفهومی را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر گرداند.

buick-avista-concept-0-1280x720

طراحی مثلثی و سه‌گانه چراغ‌های این اتومبیل باعث شده تا Avista Detroit  شکل متفاوت و خاصی داشته باشد، چیزی که بیوک آن را “پرده نرم” می‌خواند. هر چند شاید در نگاه اول به سرعت نتوانید طراحی این محصول را از دیگر خودروهای بازار متمایز نمایید چرا که در نگاه اول ممکن است اِلِمان‌هایی از خودروهایی همچون Jaguar F-Type ،Bentley Continental و یا حتی Aston Martin را در گوشه و کنار این خودرو پیدا کنید.

به هر صورت ما نمی‌توانیم تصور کنیم که بیوک از آوردن نام این شرکت‌ها چندان خوشحال باشد!

buick-avista-concept-8-1280x720

این خودرو سِدان چهار نفره، تنها دو در دارد که توسط پرینترهای سه‌بعدی نیز تولید شده‌اند. بخش جلویی خودرو و قسمت داشبورد نیز امکانات بسیار زیاد این خودرو را و امکانات بسیار بالای آن را نشان می‌دهد. عمده‌ی داشبورد نیز به وسیله‌ی فیبر کربن و آلومینیوم پوشیده شده و الگوی صندلی‌ها نیز شباهت بسیار زیادی به امواج دریا دارد.

buick-avista-concept-12-1280x720

در مورد تکنولوژی‌ها به کار رفته نیز بیوک همیشه سعی می‌کند از فناوری‌هایی همچون تصفیه‌کننده هوا یونی، تکنولوژی کاهش صدا و حتی آرماروتراپی استفاده نماید تا بتواند رانندگان را در بهترین شرایط و آرام نگاه دارد.

به هر شکل آنها تمام تلاش خود را داشته‌اند تا از موتور 3 لیتری و V6 این خودرو با قدرت 400 اسب بخار استفاده نمایند. این سیستم به همراه جعبه‌دنده 8 تایی این خودرو را در کنار سیستم Magnetic Ride Control در نظر بگیرید تا به تلاش این شرکت پی ببرید.

buick-avista-concept-16-1280x720

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا می‌توانیم خودروی Avista Detroit را به این زودی‌ها در جاده ببینیم؟ شاید در این لحظه پاسخ این پرسش منفی باشد. اما این طرح مفهومی که از این خودرو می‌بینیم، بسیار پیشرفته و موفق بوده و احتمالا بتواند باعث شود تا Avista Detroit با همین طرح وارد خیابان گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال