دوربین 5D Mark IV کانن شهریور از راه خواهد رسید

هم اکنون خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد دوربین حرفه‌ای 5D Mark IV کانن وجود دارد. آیا برای دیدن این دوربین جدید آمادگی دارید؟ خبرهای جدید نشان می‌دهند که عکاسان حرفه‌ای قبلا این دوربین جدید را در محیط‌های وحش تست کرده‌اند. به دلیل آماده شدن بخش نرم‌افزاری این دوربین جدید، می‌بایست تا ماه آگوست به منظور […]

هم اکنون خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد دوربین حرفه‌ای 5D Mark IV کانن وجود دارد. آیا برای دیدن این دوربین جدید آمادگی دارید؟ خبرهای جدید نشان می‌دهند که عکاسان حرفه‌ای قبلا این دوربین جدید را در محیط‌های وحش تست کرده‌اند. به دلیل آماده شدن بخش نرم‌افزاری این دوربین جدید، می‌بایست تا ماه آگوست به منظور معرفی و رونمایی رسمی از آن منتظر بمانید.

خبرها و شایعات جدید که از سوی وب‌سایت Canon Rumors منتشر شده حاکی از آن است که شرکت کانن تصمیم گرفته بجای آزمایش این دوربین در محیط آزمایشگاه، آن را در محیط باز در آزمونی کاملا طبیعی در دنیای واقعی و به دست عکاسان بیازماید. اگر این موضوع درست باشد پس می‌توان بخش سخت‌افزاری این دوربین جدید را به طور کامل تایید کرده و در نهایت به منظور مشاهده بخش نرم‌افزاری آن نیز می‌بایست تا ماه آگوست منتظر ماند.

5diii_feat-1-800x489

از طرفی این منبع خبری در ادامه این طور اضافه می‌کند که دوربین جدید 5D Mark IV کانن می‌توان با دقت 4K (احتمالا با نرخ 60 فریم بر ثانیه) به ضبط فیلم بپردازد. همچنین امکان فیلمبرداری 1080p با نرخ 120 فریم نیز وجود خواهد داشت و از سوی دیگر این دوربین به احتمال زیاد اولین دستگاهی خواهد بود که از پردازشگر تصویر بسیار قدرتمند Digic 7 استفاده خواهد کرد.

این موارد که به آن‌ها اشاره شد فعلا تمام اطلاعاتی بود که از این دوربین جدید منتشر شده است. اما برای مشاهده اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود منتظر بمانید. مطمئنا با نزدیک شدن به مراسم رسمی معرفی این دوربین جدید، اطلاعات دقیق و همچنین تصاویری مناسب از این دوربین جدید را منتشر خواهیم کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال