شیائومی از دوربین YI 4K Action پرده برداشت

شرکت شیائومی در مراسم CES از جدیدترین دوربین اکشن خود پرده برداشت. این دوربین که YI 4K نام گرفته می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K به ثبت برساند. محصول جدید شرکت شیائومی از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX377 شرکت سونی بهره می‌برد. لنز تعبیه شده بر روی این دوربین با میدان دید 155 درجه‌ای روانه بازار خواهد شد […]

شرکت شیائومی در مراسم CES از جدیدترین دوربین اکشن خود پرده برداشت. این دوربین که YI 4K نام گرفته می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K به ثبت برساند. محصول جدید شرکت شیائومی از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX377 شرکت سونی بهره می‌برد. لنز تعبیه شده بر روی این دوربین با میدان دید 155 درجه‌ای روانه بازار خواهد شد و گشاده‌ی لنز آن به  f2.8 خواهد رسید.

ژیروسکوپ شش محوره این دوربین قابلیت پایداری تصویر الکترونیکی را فعال می‌کند. در پشت این دوربین هم نمایشگر تاچ اسکرین 2.19 اینچی با پنل LCD گنجانده شده است.

دوربین مورد اشاره می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 فریم در ثانیه به ثبت برساند؛ علاوه بر این،‌ دوربین جدید شیائومی قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 2.5K با نرخ 30 فریم در ثانیه یا رزولوشن 1440p با نرخ 60 فریم در ثانیه را خواهد داشت. با استفاده از این دوربین امکان ضبط تصاویر اسلوموشن با رزولوشن 1080p و 960p با نرخ 120 فریم در ثانیه یا رزولوشن 720p با نرخ 240 فریم در ثانیه میسر می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این دوربین اکشن می‌توان به ضبط تصاویر تایم‌لپس با رزولوشن 4K اشاره کرد.

شیائومی برای این که بتواند این دوربین را به گوشی‌های‌هوشمند متصل کند آن را به دو رابط وای‌فای و بلوتوث نسخه‌ی چهارم مجهز کرده است. باتری 1400 میلی‌آمپر ساعتی این دوربین نیز می‌تواند با ضبط تصاویر 4K تا دو ساعت کاربر را بدون نیاز به شارژ نگه دارد. دوربین جدید شرکت شیائومی در رنگ‌های سفید، مشکی و رز گلد با قیمت 1199 یوان چین روانه بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال