کارل پی شایعات مربوط به وان پلاس 3 مینی را تکذیب کرد

گوشی هوشمند وان پلاس 3، آخرین پرچمدار این شرکت چینی به حساب می‌آید. این محصول در ماه ژوئن به طور رسمی معرفی شد و از زمانی که به منظور فروش آماده گردید، آمار تقاضا و فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص داد. از طرفی حتی جالب است بدانید که این شرکت تا تاریخ 13ام ماه […]

گوشی هوشمند وان پلاس 3، آخرین پرچمدار این شرکت چینی به حساب می‌آید. این محصول در ماه ژوئن به طور رسمی معرفی شد و از زمانی که به منظور فروش آماده گردید، آمار تقاضا و فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص داد. از طرفی حتی جالب است بدانید که این شرکت تا تاریخ 13ام ماه سپتامبر کاربران و خریداران مربوط به منطقه اروپا و بعضی قسمت‌های دیگر دنیا را از سفارش این محصول محروم کرد تا بتواند فرصتی به منظور تولید هرچه بیشتر و کافی این گوشی هوشمند، مناسب با تقاضای خریداران داشته باشد. علاوه بر آن براساس شایعات منتشر شده احتمال می‌دادیم که این شرکت امسال از نسل دوم گوشی‌های سری وان پلاس ایکس خود نیز رونمایی به عمل آورد. اما کارل پی مدیر عامل شرکت وان پلاس به طور رسمی اعلام کرد که این سری از گوشی‌های هوشمند دیگر تولید نخواهند شد. این مقام مسئول صحبت‌های مزبور را درست بعد از معرفی رسمی وان پلاس 3 اعلام کرد. از طرفی او اذعان داشت که شرکت وان پلاس قصد دارد امسال بیشتر بر روی گوشی وان پلاس 3 تمرکز داشته باشد.

پس از سخنان او شاهد بودیم که در بنچمارک GFXBench، یک گوشی هوشمند جدید از این شرکت رخ نمایان کرد که تمایل داشتیم آن را وان پلاس 3 مینی بنامیم. بجز نمایشگر این گوشی که کوچکتر و برابر با 4.6 اینچ بود دیگر مشخصات فنی این گوشی کاملا با وان پلاس 3 تشابه داشت. وجود این چنین گوشی‌ هوشمندی در لیست دستگاه‌های این بنچمارک تعجب همگان را در بر داشت. تا آن جا که درست یک روز بعد از آن مقام‌های مسئول وان پلاس مجبور به واکنش در این مورد شدند. در حقیقت این سری از اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند که توسط وب‌سایت Phone Arena منتشر شده بود، یاعث شد که کارل پی در این زمینه واکنش داده و در نهایت تمامی حقایق مربوط به وجود چنین گوشی‌ هوشمندی را تکذیب نماید. البته بهتر است بدانید که این مقام مسئول به طور جزئی به این سوال و شبهات مربوط به این شایعه پاسخ نداد. این که آیا پای گوشی هوشمند دیگری در میان است یا نه؟ با این که جواب روشن و آشکار و واضحی از کارل پی نشنیدیم اما در هر صورت می‌دانیم که حداقل گوشی هوشمندی با نام وان پلاس 3 مینی به بازار راه پیدا نخواهد کرد.

همان طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد شرکت وان پلاس سخت در تلاش و تکاپو است تا بتواند تعداد بیشتری گوشی وان پلاس 3 را برای خریداران سرتاسر دنیا فراهم سازد. ازاین رو نمی‌تواند در این زمینه هیچ گونه تاخیری داشته باشد. در حقیقت هم اینک بسیاری از خریداران مخصوصا در ارو‌پا منتظر هستند تا گوشی وان پلاس 3 خود را دریافت کنند. در نتیجه باید بود و دید که شرکت وان پلاس چگونه با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهد کرد. روند سفارش‌دهی گوشی وان پلاس 3 از تاریخ نهم ماه آگوست برای کاربران و خریداران بخش‌هایی از دنیا متوقف خواهد شد و سپس این رویه دوباره در تاریخ 13ام ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال