مدیرعامل رایتل از وضعیت اجرای طرح ترابردپذیری شماره موبایل انتقاد کرد

سیدمجید صدری، مدیرعامل رایتل، با انتقاد از وضعیت اجرای طرح ترابردپذیری شماره موبایل گفت: از وضعیت ترابردپذیری رضایت نداریم. زیرا مشترکان در بخشی از مراحل ترابردپذیری پشیمان و ناراضی می‌شوند و از طی ادامه مراحل انصراف می‌دهند. وی تصریح کرد: تمامی این موارد را به رگولاتوری ارجاع دادیم و انتظار داریم که مردم بتوانند با […]

سیدمجید صدری، مدیرعامل رایتل، با انتقاد از وضعیت اجرای طرح ترابردپذیری شماره موبایل گفت: از وضعیت ترابردپذیری رضایت نداریم. زیرا مشترکان در بخشی از مراحل ترابردپذیری پشیمان و ناراضی می‌شوند و از طی ادامه مراحل انصراف می‌دهند.

وی تصریح کرد: تمامی این موارد را به رگولاتوری ارجاع دادیم و انتظار داریم که مردم بتوانند با مشکلات و موانع کمتری اختیار تعویض اپراتور خود را داشته باشند و اقدامات ضدرقابتی در این زمینه کاهش یابد.

صدری همچنین از کامل شدن پوشش نسل 4 رایتل در فاز جدید توسعه شبکه این اپراتور تا پایان سال خبر داد و گفت: تاکنون 270 سایت LTE در تهران نصب شده است.

مدیرعامل رایتل از دامپینگ در دیتای موبایل و مشکل مشترکان این اپراتور در رومینگ ملی انتقاد کرد و گفت: در حالی که 2 اپراتور همراه اول و ایرانسل نسل 3 را به مشترکان خود ارائه می‌دهند اما اینترنتی که در رومینگ ملی به مشترکان رایتل می‌دهند نسل ۲ است هم اکنون رومینگ ملی با 2 اپراتور دیگر برقرار است اما با اپراتور همراه اول رومینگ بیشتری داریم.

وی ادامه داد: هنوز دامپینگ ادامه دارد که در این باره به رگولاتوری شکایت کرده‌ایم. در مرحله‌ای این شکایت بررسی و دستورالعمل‌هایی صادر شد اما هنوز به طور کامل برطرف نشده و معتقدیم بازار رقابتی باید سالم باشد.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال