تصاویر فاش شده از آیفون 7 خاکستری رنگ حکایت دارند

به تازگی خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی‌های جدید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در رسانه‌های خبری منتشر شده است. امروز صبح نیز تصاویری منتشر شد که بدنه خاکستری رنگ (space gray) نمونه آزمایشی و اولیه آیفون 7 اپل را نشان می‌داد. در این سری از تصاویر منتشر شده، گوشی آیفون 7 فاقد هر گونه […]

به تازگی خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی‌های جدید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در رسانه‌های خبری منتشر شده است. امروز صبح نیز تصاویری منتشر شد که بدنه خاکستری رنگ (space gray) نمونه آزمایشی و اولیه آیفون 7 اپل را نشان می‌داد. در این سری از تصاویر منتشر شده، گوشی آیفون 7 فاقد هر گونه سوکت مربوط به جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. علاوه بر آن خطوط مربوط به آنتن این گوشی از جای همیشگی خود به سمت کناره‌ها و لبه گوشی تغییر مکان داده‌اند. در این بخش این خطوط آنتن کمتر در معرض چشم خواهند بود.

از طرفی لنز دوربین اصلی آن بسیار بزرگتر از آن چیزی است که قبلا در تصاویر لو رفته از این گوشی دیده شده بود. براساس گزارشات منتشر شده این سری از تصاویر از سوی یکی از منابع موجود در شرکت فاکس‌کان به دستمان رسیده است. جایی که گوشی‌های آیفون شرکت اپل در آن اسمبل و مونتاژ می‌شوند.

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید این سری از عکس‌ها دارای نویز تصویر بسیار زیادی بوده و از طرفی حتی ممکن است حقیقت نداشته باشند. در نتیجه اطلاعات مربوط به آنها را تنها در حد یک شایعه قبول کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال