دو گوشی گلکسی On5 و گلکسی On7 سامسونگ گواهینامه TENAA را دریافت کردند

چندیست که اطلاعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای عرضه کردن نسخه‌ی جدید دو گوشی‌هوشمند گلکسی One5 و گلکسی One7 به گوش می‌رسد که حالا و با دریافت گواهینامه TENAA، می‌توانیم مطمئن باشیم که این محصولات به زودی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. اما اطلاعاتی که در مورد این گوشی‌های هوشمند و از طریق TENAA […]

چندیست که اطلاعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای عرضه کردن نسخه‌ی جدید دو گوشی‌هوشمند گلکسی One5 و گلکسی One7 به گوش می‌رسد که حالا و با دریافت گواهینامه TENAA، می‌توانیم مطمئن باشیم که این محصولات به زودی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

اما اطلاعاتی که در مورد این گوشی‌های هوشمند و از طریق TENAA در اختیار ما قرار گرفته نشان می‌دهد که گلکسی One5 احتمالا به صفحه‌نمایشی 5 اینچی با کیفیت HD مجهز خواهد بود. همچنین چیپ Snapdragon 617 با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 417 در کنار 3 گیگابایت حافظه‌ی رم مسئول پردازش اطلاعات در این دستگاه هستند. وجود سنسور اسکنر اثر انگشت در این گوشی‌هوشمند و بر روی دکمه Home، باعث شده تا انتظارات از گلکسی One5 کمی بالاتر برود.

در مورد دیگر مشخصات فنی نیز باید به دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 6.0.1 اشاره داشته باشیم. سازندگان قصد دارند این دستگاه را در رنگ‌های طلایی، طلایی متالیک، مشکی و ترکیبی از رنگ صورتی و طلایی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. سامسونگ سعی داشته تا این گوشی را ظرافت بالایی تولید کند، به همین جهت این دستگاه تنها 142 گرم وزن داشته و ضخامت آن نیز 8.1 میلی‌متر می‌باشد.

از طرف دیگر گوشی‌هوشمند گلکسی One7، محصول دیگریست که سامسونگ عرضه‌ی آن را در برنامه دارد و اطلاعات جدیدی که به لطف TENAA در اختیارمان قرار گرفته، از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی با کیفیت FullHD خبر دارد. همانطور که انتظارش را دارید، گلکسی One7 نسبت به گلکسی One5 کمی قوی‌تر بوده و چیپ Snapdragon 625 با پردازنده‌ای 8 هسته و کلاک 2 گیگاهرتز در کنار پردازشگر گرافیکی Adreno 506 در آن به کار گرفته شده است. وجود حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی در این گوشی نیز باعث شده تا سرعت پردازش اطلاعات تضمین شود. در رابطه با حافظه‌ی داخلی، مهندسین سامسونگ سعی کرده‌اند تا با در نظر گرفتن حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، امکان متصل کردن کارت حافظه را نیز برای کاربران فراهم کنند، به همین دلیل امکان اضافه کردن کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت برای گلکسی One7 وجود خواهد داشت.

وجود سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 6.0.1، از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی به حساب می‌آید. البته شاید در کنار این موارد، مهم‌ترین ویژگی این دستگاه همان سنسور اسکنر اثر انگشت باشد که در قسمت جلویی قرار دارد. بر خلاف گلکسی One5، گلکسی One7 کمی سنگین‌تر بوده و 166.7 گرم وزن داشته و ضخامت آن نیز احتمالا 8 میلی‌متر باشد.

به هر حال باید منتظر معرفی رسمی این گوشی‌های هوشمند از سوی سامسونگ باشیم اما معمولا اطلاعاتی که توسط TENAA منتشر می‌شوند صحت کامل دارد، به همین جهت شاید بتوان گفت که شاید از همین حالا این گوشی‌های هوشمند، انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال