کلاب هاوس قابلیت پین کردن لینک در روم ها را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

ویژگی کاربردی جدید پین کردن لینک به زودی در کلاب هاوس در دسترس کاربران خواهد بود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا لینک های مورد نظر خود را به صورت پین در روم های این شبکه اجتماعی منتشر کنند. کاربران برای استفاده از این ویژگی می توانند تا ۵ آبان منتظر باشند. به گزارش […]

ویژگی کاربردی جدید پین کردن لینک به زودی در کلاب هاوس در دسترس کاربران خواهد بود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا لینک های مورد نظر خود را به صورت پین در روم های این شبکه اجتماعی منتشر کنند. کاربران برای استفاده از این ویژگی می توانند تا ۵ آبان منتظر باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کربران با استفاده از قابلیت جدید Pinned Links می‌توانند لینک های مختلف را در روم ها منتشر کنند. مدیرعامل کلاب هاوس و مدیر بخش بازاریابی جهانی این پلتفرم از قرار گیری این ویژگی کاربردی در دسترس کاربران از تاریخ ۵ آبان خبر دادند. البته در برخی موارد مانند مسائل امنیتی یا محتوای نامناسب امکان عدم پین شدن نیز وجود دارد.

پل دیویسون، مدیرعامل کلاب هاوس هنوز دلایل مربوط به عدم لینک های غیر مجاز را اعلام نکرد ولی به این موضوع اشاره شده که محتوای غیر اخلاقی قابلیت پین‌کردن نخواهند داشت. همچنین اضافه یا حذف کردن این لینک ها توسط مدیران روم ها انجام خواهد شد. کاربران اندروید و ios می توانند از ۲۷ اکتبر یا ۵ آبان از این ویژگی استفاده کنند. هدف از ارائه این قابلیت توسط کلاب هاوس نیز اضافه شدن ویژگی هایی برای کسب درآمد کاربران از این شبکه اجتماعی در آینده بوده است. ممکن است برخی کاربران بتوانند از این قابلیت برای اشتراک گذاری لینک های خرید استفاده کنند. البته کلاب هاوس به جزئیات دقیقی در مورد این موضوع اشاره نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال