ویژگی جدید کلاب هاوس مشابه استوری اینستاگرام برای کاربران منتشر شد

کلاب هاوس که از زمان همه‌گیری کرونا به یک شبکه اجتماعی صوتی بسیار محبوب تبدیل شده بود اکنون ویژگی جدیدی را همانند استوری اینستاگرام به پلتفرم خود اضافه کرده است. پست جدید این شبکه اجتماعی نشان می‌دهد اکنون تغییرات ایجاد شده در چت‌های گروهی این پلتفرم را بیشتر شبیه یک برنامه پیام رسان کرده است. […]

کلاب هاوس که از زمان همه‌گیری کرونا به یک شبکه اجتماعی صوتی بسیار محبوب تبدیل شده بود اکنون ویژگی جدیدی را همانند استوری اینستاگرام به پلتفرم خود اضافه کرده است. پست جدید این شبکه اجتماعی نشان می‌دهد اکنون تغییرات ایجاد شده در چت‌های گروهی این پلتفرم را بیشتر شبیه یک برنامه پیام رسان کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پست جدید وبلاگ کلاب هاوس فرمت جدیدی را معرفی می‌کند که چت نامگذاری شده است. کارکرد این ویژگی مشابه ویژگی استوری در اینستاگرام است. در این قابلیت کاربران با استفاده از صدای خود می‌توانند این ویژگی را مورد استفاده قرار دهند. البته یکی دیگر از تغییرات این فرمت در مورد اتاق‌های صوتی فعلی کلاب هاوس است که اکنون به صورت ناهمزمان انجام می‌گیرد. بدین ترتیب اکنون کاربران می‌توانند بدون زمان مشخص و هر زمانی که بخواهند وارد اتاق‌های صوتی شده و صحبت کنند.

به نظر می‌رسد ویژگی جدید باعث شده تا فرمت کلاب هاوس به طور مجدد طراحی شود. با این وجود در زمان اجرای نسخه آپدیت شده از کاربر خواسته می‌شود تا با شروع یک چت جدید آن را به اشتراک بگذارد.

همچنین در صفحه اصلی برنامه ابتدا چت‌ها مشاهده می‌شوند. همچنین چت‌های دوستان کاربران نیز همانند استوری‌های اینستاگرام در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود. اکنون فرایند تولید اتاق‌های صوتی اصلی در این برنامه نیز کمی سخت‌تر شده است. برای ایجاد اتاق صوتی خود باید گزینه tap to go live را انتخاب کنید.

کلاب هاوس نسبت به روزهای اولیه راه‌اندازی خود از محبوبیت کمتری برخوردار است. زیرا در حال حاضر دیگر شبکه های اجتماعی از جمله ایکس نیز قابلیت مشابهی را با نام Spacers اختیار کاربران قرار می‌دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال