حالت دارک مود در دسترس کلیه کاربران کلاب هاوس قرار می گیرد

 کلاب هاوس قصد دارد به‌زودی حالت تم تاریک را نیز به این اپلیکیشن اضافه کند. کلیه کاربران IOS و اندروید می توانند ظرف کمتر از یک هفته آینده از ویژگی دارک‌ مود Dark Mode  بهره مند شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت تم تاریک به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد […]

 کلاب هاوس قصد دارد به‌زودی حالت تم تاریک را نیز به این اپلیکیشن اضافه کند. کلیه کاربران IOS و اندروید می توانند ظرف کمتر از یک هفته آینده از ویژگی دارک‌ مود Dark Mode  بهره مند شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت تم تاریک به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. این در حالی است که زمان کوتاهی از ارائه جدیدترین به روزرسانی این اپلیکیشن می گذرد و پیش از این نیز ویژگی قابلیت متنی در اختیار کاربران قرار داده شده بود. هم اکنون کلیه کاربران iOS و اندروید این اپلیکیشن می توانند در به‌روزرسانی جدید از حالت تاریک صفحات نیز بهره مند شوند.

البته دسترسی همه کاربران به این قابلیت وجود ندارد و مدتی زمان نیاز است تا تمام کاربران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. توسعه دهندگان این اپلیکیشن از درخواست بسیار زیاد کاربران برای اضافه شدن این قابلیت به پلتفرم کلاب هاوس خبر دادند. آنها اضافه کردند با اطلاع از خواسته ها و نیازهای کاربران تنظیمات ویژه حالت تاریک در کلاب هاوس قرار داده شده است. با کمک آن کاربران می توانند صفحات مختلف این اپلیکیشن را به رنگ مشکی در بیاورند.

 این ویژگی مورد پسند تعداد بیشماری از کاربران خواهد بود. امکان تنظیم این حالت از طریق این اپلیکیشن فراهم می شود و طی آن کاربران می توانند آنرا بر اساس تنظیمات یا به طور همیشه فعال کنند. اکنون با بروزرسانی جدیدترین نسخه آن امکان فعالسازی حالت دارک مود روی کلاب هاوس فراهم شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال