کلاب هاوس روی قابلیت جدید بازی کردن گروهی در روم ها کار میکند

ویژگی جدید کلاب هاوس به کاربران اجازه می‌دهد تا در روم های این پلتفرم در دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت گروهی بازی کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این قابلیت در کلاب هاوس از طریق ارائه بازی Wild Cards در این اپلیکیشن آغاز می شود. این بازی مجموعه ای […]

ویژگی جدید کلاب هاوس به کاربران اجازه می‌دهد تا در روم های این پلتفرم در دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت گروهی بازی کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این قابلیت در کلاب هاوس از طریق ارائه بازی Wild Cards در این اپلیکیشن آغاز می شود. این بازی مجموعه ای از سوالات را در بر می‌گیرد که طی آن کاربران تشویق خواهند شد تا علاوه بر صحبت کردن با یکدیگر ارتباط بیشتری با دیگر اعضای تیم داشته باشند.

 در حال حاضر این بازی تنها به زبان انگلیسی عرضه شده است. کاربران برای آغاز بازی باید دکمه +Rooms و سپس گزینه Games را انتخاب کنند. پس از ورود به یکی از روم های این شبکه اجتماعی امکان دعوت از دوستان به آنجا وجود دارد. پس از آن با کلیک روی گزینه Start Game می توان بازی را شروع کرد. این بازی شامل لیستی از سوالاتی است است که از کاربران خواسته می شود تا نظر خود را بگویند. به عنوان مثال از کاربران خواسته می شود تا نظر خود را در مورد یک فیلم خاص بیان کنند و یا در زمان سه دقیقه نام فیلمی که همه اعضای روم به آن علاقه دارند را بیان کند.

بنظر می رسد با ادامه شرایط همه‌گیری کرونا و حضور برخی از کاربران به صورت دورکاری چنین فضایی می تواند برای آنها کاربردی بوده و مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. از طرفی این قابلیت با هدف رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی و ایجاد امکاناتی جدید برای تشویق کاربران برای ادامه استفاده از این پلتفرم خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال