کلاب هاوس بدون محدودیت دعوت‌نامه در دسترس همگان قرار گرفت

طبق اعلام قبلی کلاب هاوس اکنون کلیه کاربران می‌توانند بدون نیاز به دعوت نامه از این پلتفرم صوتی استفاده کنند. حدود یک ماه پیش این شرکت اعلام کرده بود از تابستان امسال محدودیت دعوتنامه را حذف خواهد کرد و به این ترتیب این برنامه محبوب در دسترس همگان خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

طبق اعلام قبلی کلاب هاوس اکنون کلیه کاربران می‌توانند بدون نیاز به دعوت نامه از این پلتفرم صوتی استفاده کنند. حدود یک ماه پیش این شرکت اعلام کرده بود از تابستان امسال محدودیت دعوتنامه را حذف خواهد کرد و به این ترتیب این برنامه محبوب در دسترس همگان خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنیانگذاران این شرکت طی اطلاعیه ای گفته‌اند حدود ۱۰ میلیون نفر در لیست انتظار قرار داشتند تا به این اپلیکیشن اضافه شوند. در این بیانیه که در وبلاگ کلاب هاوس منتشر شده آمده است: پیش از این سیستم دعوتنامه بخشی از تاریخ اولیه این اپلیکیشن محسوب شده بود که کاربران به صورت نوبتی به آن اضافه می شدند. به همین دلیل توانستیم در هر هفته و گفتگو با استقبال از چهره‌های جدید روش مناسبی را برای رشد کلاب هاوس انتخاب کنیم.

کلاب هاوس همچنین هفته گذشته قابلیت جدیدی به نام Backchannel را معرفی کرده که قادر است امکان چت متنی را برای کاربران فراهم کند. توسعه دهنده آن مدعی شد این قابلیت می تواند در روز اول ۱۰ میلیون پیام و در هفته اول بیش از ۹۰ میلیون پیام را بین کاربران منتشر کند.

به دلیل استقبال از اپلیکیشن صوتی کلاب هاوس بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر نیز با قابلیت Spaces و اسپاتیفای با قابلیت گرین روم امکان چت صوتی را بدون محدودیت برای کاربران خود فراهم کرده اند. به همین دلیل این اپلیکیشن تلاش کرده تا محدودیت دعوتنامه را حذف کند تا بتواند امکان رقابت با دیگر برنامه های اجتماعی را داشته و کاربران جدیدی را جذب کند. کلاب هاوس پیش از این نسخه اندروید این اپلیکیشن را در دسترس کاربران قرار داده بود تا بتواند رقابت جدی ای را آغاز کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال