کلاب هاوس از تابستان بدون محدودیت دعوت نامه در دسترس کاربران خواهد بود

کلاب هاوس اعلام کرد نسخه به روز رسانی این برنامه از تابستان امسال محدودیت دعوتنامه برای کاربران را حذف خواهد کرد. بدین ترتیب کلیه کاربران می توانند بدون دعوتنامه به این برنامه دسترسی پیدا کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود را منتشر کرده و هم اکنون […]

کلاب هاوس اعلام کرد نسخه به روز رسانی این برنامه از تابستان امسال محدودیت دعوتنامه برای کاربران را حذف خواهد کرد. بدین ترتیب کلیه کاربران می توانند بدون دعوتنامه به این برنامه دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود را منتشر کرده و هم اکنون در بین هر دو کاربران ios و اندروید محبوبیت خاصی دارد. به طوری که طبق آمار منتشر شده در کمتر از یک هفته تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب کرده اند دو برابر شده است.

از مشکلات اخیر کاربران در استفاده از اپلیکیشن کلاب هاوس دعوتنامه برای ورود به برنامه بوده است. هر کاربر جدید تنها با استفاده از دعوت نامه توسط سایر کاربران و با تاییدیه وارد این اپلیکیشن خواهد شد. به همین دلیل کلاب هاوس اعلام کرده قصد دارد از تابستان امسال این محدودیت را برداشته و برخی مشکلات برنامه کاربران اندرویدی را نیز برطرف کند. با برداشتن این محدودیت احتمالا تعداد کاربران این اپلیکیشن نیز افزایش خواهد داشت. در حال حاضر تعداد کاربران نسخه ios از اندروید بیشتر است.

هم اکنون این اپلیکیشن رقبای زیادی مانند تلگرام در بازار اپلیکیشن ها دارد که در حال فعال کردن قابلیت چت صوتی در برنامه های خود هستند. احتمالا آپدیت بعدی این برنامه برای کاربران جذابیت بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال