شرکت کوکاکولا پیش قدم در استفاده از کاغذ به جای بسته بندی پلاستیکی

شرکت کوکاکولا اخیرا یک نوع بسته بندی کاغذی را برای جایگزینی با بسته های پلاستیکی ابداع کرده است. این بسته بندی قرار است تا سال 2021 در سراسر اروپا مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Science Daily، کوکاکولا در یک اقدام جدید برای حفط محیط زیست […]

شرکت کوکاکولا اخیرا یک نوع بسته بندی کاغذی را برای جایگزینی با بسته های پلاستیکی ابداع کرده است. این بسته بندی قرار است تا سال 2021 در سراسر اروپا مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Science Daily، کوکاکولا در یک اقدام جدید برای حفط محیط زیست بسته بندی‌های کاغذی را جایگزین بسته بندی‌های پلاستیکی می‌کند. آلودگی پلاستیک اکنون به معضل بزرگی در سراسر جهان تبدیل شده و زباله‌های پلاستیکی به سراسر جهان نفوذ کرده‌اند. در سال 2016 تولید زباله‌های پلاستیکی به 320 میلیون تن رسیده بود و دانشمندان پیش بینی کردند که طی 18 سال آینده این رقم دوبرابر خواهد شد. تا کنون 8 میلیون تن قطعه پلاستیک آب‌ها را آلوده کرده‌اند و برآورد می‌شود اکنون حدود 5.25 تریلیون قطعه پلاستیکی در آب‌های اقیانوس وجود داشته باشد.

شرکت کوکاکولا که خود به عنوان بزرگترین تولید کننده زباله پلاستیکی در جهان شمرده می‌شود، قرار است از فناوری جدیدی به نام “KeelClip” در بسته بندی‌های خود استفاده کند. این شرکت در حال جایگزینی بسته‌های پلاستیکی با بسته بندی‌های کاغذی است تا بتواند این ابتکار جدید را در سراسر اروپا گسترش دهد. کوکاکولا در این مورد گفته است: تا سال 2021 تمامی بسته بندی‌های پلاستیکی را در اروپا جمع آوری کند که بدین ترتیب چیزی در حدود 2000 تن پلاستیک کمتر تولید خواهد شد. هدف از این طرح نشان دادن تعهد ما برای حذف پلاستیک های یکبار مصرف است. ما عاشق محیط زیست هستیم و امیدواریم دیگر شرکت‌ها نیز در این موضوع با ما هم عقیده باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال