تلاش شیائومی برای کاهش استفاده از پلاستیک و تولید بسته بندی های دوستدار محیط زیست

شرکت شیائومی اعلام کرده قصد دارد بدون کاهش لوازم جانبی از تولیدات خود، حدود 60 درصد از پلاستیک موجود در بسته بندی های خود را کاهش دهد. برای این کار قرار است از بسته بندی های حافظ محیط زیست استفاده شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در توئیتی اعلام کرده با […]

شرکت شیائومی اعلام کرده قصد دارد بدون کاهش لوازم جانبی از تولیدات خود، حدود 60 درصد از پلاستیک موجود در بسته بندی های خود را کاهش دهد. برای این کار قرار است از بسته بندی های حافظ محیط زیست استفاده شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در توئیتی اعلام کرده با هدف حفظ محیط زیست، در آینده از بسته بندی های دوستدار محیط زیست استفاده خواهد کرد. چندی پیش اپل در زمان رونمایی از آیفون 12 و با هدف حفظ محیط زیست، هندزفری و شارژر را از بسته بندی خود حذف کرد. اما شیائومی اعلام کرده بدون حذف این اقلام و با تغییر نوع بسته بندی 60 درصد از پلاستیک مورد استفاده را کاهش خواهد داد.

این تغییر قرار است تنها در مورد جعبه محصول باشد و لوازم جانبی همچنان همراه با محصول تولید خواهند شد. این لوازم جانبی شامل یک آداپتور شارژ، یک کابل USB-C و یک قاب هدیه است که در جعبه محصول خواهد ماند. شیائومی با این عمل نشان خواهد داد که بدون حذف لوازم جانبی نیز می توان به حفظ محیط زیست کمک کرد. هنوز جنس جعبه های جدید شیائومی مشخص نشده اما احتمالا بخش بیشتر آن از نوع مقوا خواهد بود.

ممکن است در آینده برخی از شرکت ها با تقلید از اپل شارژر و هندزفری را از جعبه محصول حذف کنند. اما این کار برای هواوی ممکن نیست. زیرا آداپتور 20 واتی محصول شیائومی به راحتی در دسترس همگان قرار ندارد. همچنین فناوری شارژ 100 واتی که ویژگی اصلی محصولات این شرکت است، قابل حذف از جعبه محول نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال