ویژگی بهترین بسته بندی لوازم دیجیتالی

در عصری که در آن زندگی می کنیم پیشرفت تکنولوژی، بسیار گسترده بوده و هر روز تجربیات و تولیدات جدیدی به آن اضافه میشود. با رشد روز افزون دنیای دیجیتال محصولات و کالاهایی که در این زمینه تولید میشوند نیز افزایش یافته است. لوازم الکترونیکی که با آنها ارتباط داریم که کمتر کسی پیدا میشود […]

در عصری که در آن زندگی می کنیم پیشرفت تکنولوژی، بسیار گسترده بوده و هر روز تجربیات و تولیدات جدیدی به آن اضافه میشود. با رشد روز افزون دنیای دیجیتال محصولات و کالاهایی که در این زمینه تولید میشوند نیز افزایش یافته است. لوازم الکترونیکی که با آنها ارتباط داریم که کمتر کسی پیدا میشود با حداقل یکی از آنها سروکار نداشته باشد، شامل: موبایل، لپ تاپ، آیپد و برخی لوازم الکتریکی همانند: تلویزیون، لوازم برقی آشپزخانه، لامپ، مبدل ها و غیره میباشد که در این مقاله بیشتر در مورد لوازم الکترونیکی صحبت مینماییم.

بیشتر بدانید:
جعبه وکارتن بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی

تفاوتی نمیکند که شما چه چیزی را تولید میکنید مسلما یکی از فرآیندهایی که برای فروش محصول بسیار مهم است، توجه به بسته بندی کالای شما میباشد به عبارت دیگر میتوان گفت بسته بندی نه تنها از محصول شما در برابر فشار، ضربه و آسیب های خارجی دیگر جلوگیری میکند بلکه یکی از عوامل حیاتی و مهمی میباشد که در بازرایابی و فروش تاثیرگذار است.

طراحی بسته بندی لوازم الکتریکی

طراحی بسته بندی لوازم الکتریکیبسته بندی لوازم الکترونیکی می بایست مقاوم بوده و در جعبه و کارتن تایید شده قرار داده شوند چرا که این محصولات اگر تحت آسیب های خارجی مثل: فشار، ضربه و غیره قرار بگیرند دچار اختلال در کارایی شده و کارکرد خود را از دست میدهند و میزان مرجوعی در فروشگاه ها و تعداد مراجعه کنندگان به گارانتی را افزایش می دهد و به همین دلیل حساسیت های فراوانی در بسته بندی های آنان وجود دارد.

در این قسمت از مقاله میخواهیم درباره نوع جعبه و طراحی آن سخن بگوییم. برای انواع محصولات مختلف میتواند مدل و طراحی خاصی انجام پذیرد. محصولاتی همانند لوازم الکترونیکی نیز با توجه به حساسیت هایی که در برابر آسیب های خارجی دارند میبایست جعبه و بسته بندی آنها دارای مقامت بالایی باشد تا بتواند کالا را سالم و عاری از هر گونه آسیب دیدگی به دست مصرف کننده برساند و در بیشتر مواقع در بسته بندی های کارتنی و مقوایی از منقسم یا همان نگهدارنده استفاده میشود.

جعبه مقوایی لوازم دیجیتالی

جعبه های مقوایی که برای انواع محصولات دیجیتالی همانند هدست، هنزفری های بلوتوثی، هدفون و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. در تولید این جعبه ها معمولا گرماژی میان 400_270 به کار میرود تا هم مقامت خوبی به جعبه بدهد و هم چاپی که بر روی مقوا درج میشود از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

جعبه کارتن لوازم الکترونیکی

برای لوازم الکتریکی و برقی حساس تر و آسیب پذیرتر، معمولا از جعبه های کارتنی برای بسته بندی استفاده میکنند. هم چنین اگر لوازم برقی که قرار است درون محصول قرار بگیرد از وزن سنگین تری برخوردار باشد بهتر است با توجه به ویژگی آن از کارتن سه لایه استفاده نمود.

این کارتنها در دو نوع چاپ فلکسو و افست تولید میگردند که اکثرا برای نوع صادراتی آنها بسته بندی های لمینتی که نتیجه چاپ افست میباشند تولید میشوند.

جعبه هاردباکس لوازم الکتریکی

در بعضی موارد هم از هارد باکس ها یا همان جعبه سخت برای بسته بندی های لوازم الکترونیکی استفاده میشود زیرا این پک ها با مقاومت بالایی که دارند گزینه خوبی برای نگهداری هرچه بهتر محصول میباشد.

بیشتر بدانید:
محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

فرآیند تولید هاردباکس همانند جعبه های کارتنی میباشد اما با اندکی تفاوت! فرقی که هارد باکس ها با سایر بسته بندی های کارتنی دارند در نحوه چسب کاری آن است. در قسمت چسب کاری در هارد باکس ها به نیروی انسانی نیاز است و این کار با دست انجام میگیرد. هم چنین جنس ورقی که برای هارد با کس ها استفاده میشود نسبت به جعبه های مقوایی دارای فشردگی زیادی بوده و در بعضی موارد هم از الیاف چوبی استفاده میشود. این جعبه ها مقاومت بسیار بالایی دارند به گونه ای که با فشار وارده از طریق دست به راحتی خم نمی شوند و در بعضی موارد اصلا خم نمیشوند و این بستگی به مواد اولیه آن است. به همین علت دیده شده برای محصولاتی همچون گوشی های تلفن همراه استفاده میگردند.

هارد باکس ها به دلیل نوع فرآیندی که در تولیدشان اعمال میگردد، ماندگاری بالایی داشته و به راحتی خراب نمیشوند به همین دلیل این نوع بسته بندی میتواند یکی از مناسب ترین مواردی باشند که برای بازاریابی و فروش کالاهای شما تولید شوند.

چاپ روی کارتن و بسته بندی لوازم برقی

متاسفانه با توجه به نوساناتی که در بازار شاهد آن هستیم، قیمت لوازم الکترونیکی به صورت لحظه ای در حال تغییر است به همین علت کم کاری در استفاده از متریال مرغوب در تولید بسته بندی آنها باعث ضررهای مالی میگردد.

یکی از مزایای اینگونه بسته بندی ها به دلیل مقاومت و شکل ظاهری بسیار جذابی است که میتوان بر رویشان درج کرد. این بسته بندی ها معمولا برای لوازمی همچون : تلفن های همراه، جواهرات و زیور آلات قیمتی استفاده میگردد. چاپی که روی اینگونه بسته بندی ها قابل درج است چاپ افست میباشد. چاپ افست به دلیل نداشتن محدودیت در رنگ و طرح، میتواند جذابیت و زیبایی جعبه را دوچندان کند.

انواع بسته بندی های دیگری نیز وجود دارند که هارد باکس نیستند ولی از مقاومت خوبی برخوردارند که برای کالاهایی همانند: موس و کیبورد کامپیوتر، هنزفری، اسپیکرهای بلوتوثی و غیره استفاده می گردد. این پک ها معمولا جعبه های مقوایی با گرماژهای بالا و یا جعبه های کارتنی با لایه های مقاوم میباشند.

نحوه سفارش و استعلام قیمت

نحوه سفارش بسته بندی های لوازم الکترونیکی که یکی از پر کاربردترین آنها هاردباکس میباشد به داشتن ابعاد، طراحی، نوع چاپ، تیراژ و دیگر عوامل بستگی دارد شما با در اختیار گذاشتن چنین اطلاعاتی به کارتن سازی موردنظر میتوانید مناسب ترین پک را طبق خواسته خود تحویل بگیرید.

تولید هارد باکس نسبت به سایر جعبه های مقوایی و کارتنی دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که با سفارش در تیراژ بالا هزینه تمام شده ای که پرداخت می کنید کمتر خواهد بود.

شرکت کارتن سازی آوین پک

کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی توانسته است مشتریان زیادی را از خود راضی نگه دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن ماشین آلات و دستگاه های مدرن و به روز در تلاش است بهترین و کاربردی ترین بسته بندی ها را برای انواع محصولات تولید نماید.

شما میتوانید با بازدید از سایت این شرکت در بخش نمونه کارها تنوع بسته بندی های محصولات مختلف را مشاهده کرده و در صورت تمایل برای ثبت سفارش در بخش تماس با ما با کارشناسان این حوزه تماس حاصل نمایید.

راه های ارتباطی:

09125602785

91001919_026