نام رمز سه گوشی اچ‌تی‌سی فاش شد

انتظار می‌رود شرکت HTC در سه ماهه‌ی آینده از سه گوشی جدید خود رونمایی کند. بر اساس گزارش‌ها و شایعه‌های منتشر شده این سه دستگاه جدید شامل: گوشی HTC 11، یک گوشی جدید میان‌رده به نام HTC One X10 و یک قبلت جدید 6 اینچی به نام HTC U Ultra می‌باشد. بر اساس تیزر منتشر شده از مراسم […]

انتظار می‌رود شرکت HTC در سه ماهه‌ی آینده از سه گوشی جدید خود رونمایی کند. بر اساس گزارش‌ها و شایعه‌های منتشر شده این سه دستگاه جدید شامل: گوشی HTC 11، یک گوشی جدید میان‌رده به نام HTC One X10 و یک قبلت جدید 6 اینچی به نام HTC U Ultra می‌باشد. بر اساس تیزر منتشر شده از مراسم معرفی HTC U Ultra، این گوشی باید در 12 ژانویه معرفی شود. توییتی منتشر شده از سوی  Evan Blass اعلام می‌کند که گوشی HTC One X10 در سه ماهه نخست امسال عرضه خواهد شد. همچنین، گوشی HTC 11 نیز دیرتر از آن و در همین مدت روانه‌ی بازار خواهد شد.

با توجه به توییتی که @LlabTooFeR که یک توسعه دهنده‌ی رام‌های اندرویدی است منتشر کرده است و همیشه اطلاعات درستی از دستگاه‌های HTC پیش از معرفی رسمی آن‌ها را منتشر می‌کند، اسم کد گوشی One X10، کد  HTC Alpine می‌باشد. همچنین، برای HTC 11 اسم HTC E66 درنظر گرفته شده است. هفته‌ی گذشته هم خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه اسم کد گوشی جدید HTC U Ultra، به شکل HTC Ocean Note می‌باشد.

بر اساس شایعه‌های منتشر شده درمورد HTC U Ultra، این گوشی یک صفحه‌نمایش 6 اینچی خواهد داشت. پورت USB از نوع C نیز برای ارتباطات این گوشی درنظر گرفته شده است.در این فبلت شاهد حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم و این دستگاه در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی عرضه خواهد شد. بر همین اساس، گوشی HTC One X10 نیز از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی بهره خواهد برد. در بخش سخت‌افزاری این دستگاه نیز شاهد استفاده از چیپ MediaTek MT6755 با هشت هسته‌ی پردازشی و فرکانس 1.9 گیگاهرتز هستیم. پردازنده گرافیکی Mali T860 نیز وظیفه‌ی انجام پردازش‌های گرافیکی را برعهده دارد. برای دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 16.3 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز 7.9 مگاپیکسل خواهد بود. در ادامه، بروزترین سخت‌افزار موجود در بازار را می‌توان برای گوشی HTC 11 انتظار داشت. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440x2560 بهره خواهد برد. همچنین، توان پردازشی این گوشی نیز به وسیله‌ی چیپ قدرتمند Snapdragon 835 که چند روز پیش در نمایشگاه CES معرفی شده بود، تأمین خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که کدامیک از دستگاه‌های جدید این کمپانی می‌تواند آن را از بحران فعلی بیرون بیاورد. سال گذشته این کمپانی بهترین پرچمدار خود را با نام HTC 10 معرفی و روانه‌ی بازار کرد. با این حال، این گوشی نتوانست جایگاهی مناسب را برای این کمپانی تایوانی ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال