سازگاری شارژر مگ‌سیف اپل با دیگر موبایل های شناخته شده

به نظر می رسد سری جدید آیفون های اپل تفاوت بزرگی با دیگر گوشی‌های ساخت این شرکت دارد. آیفون ۱۲ به عنوان پرچمدار جدید اپل علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G می تواند با شارژر های مگ‌سیف نیز سازگار باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شارژر مگ‌سیف که به تازگی رونمایی شده […]

به نظر می رسد سری جدید آیفون های اپل تفاوت بزرگی با دیگر گوشی‌های ساخت این شرکت دارد. آیفون ۱۲ به عنوان پرچمدار جدید اپل علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G می تواند با شارژر های مگ‌سیف نیز سازگار باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شارژر مگ‌سیف که به تازگی رونمایی شده می‌تواند علاوه بر روی گوشی های آیفون بر روی برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از کاربران به نام مکس وینباخ، این شارژر را برای گلکسی زد فولد ۲ استفاده کرده و کاربر دیگری نیز از آن برای شارژ پیکسل 5 گوگل به کار برده است.

نتایج به دست آمده از این تجربه نشان می دهد مدل های آیفون ۱۲ حاوی یک حلقه مغناطیسی در نزدیکی سیم پیچ شارژر بی سیم است که باعث می شود برخی لوازم مانند کیف پول مغناطیسی به پشت گوشی وصل شود. همچنین مشخص شده است که تمامی گوشی هایی که از استاندارد چی (Qi) پشتیبانی می کنند می توانند با شارژر مگ‌سیف شارژ شوند.

در مورد گوشی گلکسی z فولد ۲ سامسونگ نیز همین طور بوده است. در این گوشی آهنرباهایی وجود دارد که باعث می شود این گوشی به وسیله شارژر مگ‌سیف شارژ شود. این آهنربا ها در قسمت لولا تعبیه شده و کمک می کند تا گوشی به خوبی بسته شود. این آزمایش بر روی پرچمدار گوگل نیز انجام گرفته و جواب داده است. آرون زولو که تجربه خود را در یوتیوب منتشر کرده است می گوید علت این اتصال مربوط به وجود سیم پیچ های داخلی گوشی بوده و البته به قسمت آلومینیومی آن مربوط نمی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال