تکمیل ظرفیت سرورها امکان ثبت نام ChatGPT Plus را به طور موقت غیرممکن کرد

شرکت OpenAI اعلام کرد با هدف عدم کاهش کیفیت خدمات به کاربران ChatGPT Plus ثبت نام کاربران جدید در این سرویس به طور موقت غیرفعال شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم آلتمن در پست اخیر خود در ایکس اعلام کرد امکان ثبت نام در سرویس ChatGPT Plus به دلیل تقاضای […]

شرکت OpenAI اعلام کرد با هدف عدم کاهش کیفیت خدمات به کاربران ChatGPT Plus ثبت نام کاربران جدید در این سرویس به طور موقت غیرفعال شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم آلتمن در پست اخیر خود در ایکس اعلام کرد امکان ثبت نام در سرویس ChatGPT Plus به دلیل تقاضای زیاد متوقف شده است. این شرکت هفته گذشته با برگزاری اولین کنفرانس توسعه دهندگان خود پیشرفت ها و امکان ساخت نسخه سفارشی GPT را رونمایی کرده بود. با استفاده از این نوآوری ها، افراد عادی و بدون دانش کدنویسی می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه فعالیت هایی از قبیل آموزش ریاضی استفاده کنند.

این شرکت در این کنفرانس اعلام کرد در خال حاضر ChatGPT دارای ۱۰۰ میلیون کاربر فعال است که آمار خیره کننده ای محسوب میشود. همچنین ۹۰ درصد از شرکت های فهرست ۵۰۰ عددی Fortune از استفاده کنندگان این هوش مصنوعی هستند.

فروشگاه GPT در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد تا مدل های هوش مصنوعی مدنظر خود را تولید کنند. عملکرد این فروشگاه مشابه اپل استور بوده و امکان گسترش سطح دسترسی به هوش مصنوعی توسط آن افزایش یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال