عرضه گلکسی S7 edge آبی‌رنگ از 28 آبان‌ماه آغاز می‌شود

فقط قصد داریم گزارشی در مورد عرضه گلکسی S7 edge آبی مرجانی در T-Mobile، ارایه دهیم. شواهدی مبنی بر زمان دقیق عرضه‌ای این دستگاه وجود ندارد. رنگ آبی مرجای S7 edge متاسفانه مانند Note7 از رنگ‌های ترکیبی تشکیل نشده است. خبر جدید منتشر شده از طریق TmoNews، که تایید می کند این گوشی از 18 […]

فقط قصد داریم گزارشی در مورد عرضه گلکسی S7 edge آبی مرجانی در T-Mobile، ارایه دهیم. شواهدی مبنی بر زمان دقیق عرضه‌ای این دستگاه وجود ندارد. رنگ آبی مرجای S7 edge متاسفانه مانند Note7 از رنگ‌های ترکیبی تشکیل نشده است.

خبر جدید منتشر شده از طریق TmoNews، که تایید می کند این گوشی از 18 نوامبر در امریکا در دسترس عموم قرار خواهد داشت. سیستم پیام داخلی شرکت T-Mobile به فروشگاه های خرده فروشی و کارکنان آنها در مورد تبلیغات ورودی و مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند، اطلاع‌رسانی کرد.

gsmarena_003

 

“مدل S7 edge محبوب گلکسی، در رنگی جدید راه‌اندازی می‌شود. آبی مرجانی! ” در حال حاضر، رنگ نقره‌ای و طلایی این مدل، با اقساط 24 ماهه، ماهی 70 دلار و 30 دلار، به فروش می‌رسد که برابر با همان قیمتی است که شروع امسال در سازمان ملل  متحد به فروش می رسید (789 دلار).

همچنین امیدواریم که قیمت S7 edge کاهش قیمت را در بخش خرده‌فروشی تجربه کند. متاسفانه، احتمال این رخداد بسیار پایین است، زیرا S7 edge به عنوان پشتیبانی برای Note7  است. فقط امیدواریم که در بلک فرایدی (حراج بزرگ) گزینه «یکی  بخر، یکی ببر» برای این مدل گوشی پیشنهاد شود، این کار منجر به فروش  بیشتر گوشی نیز می‌شود و تسلط جهانی آن  را در سال 2016 به H1 می‌رساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال