کورنینگ از آغاز خط تولید شیشه‌های منعطف برای گوشی‌های تاشو خبر داد

شرکت کورنینگ اعلام کرد خط تولید آنها برای ساخت شیشه‌های منعطف با هدف استفاده در گوشی‌های تاشو کار خود را آغاز کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شرکت که ساخت محافظ گوریلا گلس برای گوشی‌های هوشمند و بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی را برعهده دارد، در اهدافی جدید قصد دارد شیشه‌های […]

شرکت کورنینگ اعلام کرد خط تولید آنها برای ساخت شیشه‌های منعطف با هدف استفاده در گوشی‌های تاشو کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شرکت که ساخت محافظ گوریلا گلس برای گوشی‌های هوشمند و بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی را برعهده دارد، در اهدافی جدید قصد دارد شیشه‌های خم شدنی نسل جدید و فوق باریک را به بازار عرضه کند.

رئیس هیئت مدیره این شرکت اعلام کرد به زودی اولین زنجیره تامین این شیشه‌ها در کره جنوبی آغاز به کار کرده و طی ۵ سال آینده قرار است حدود یک و نیم میلیارد دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کند. طبق برنامه‌ریزی‌های آینده این شرکت احتمالاً خط تولید در دیگر کشورها نیز آغاز به کار می‌کند.

این نخستین بار است که در مورد تولید انبوه نسل جدید شیشه‌های منعطف توسط شرکت کورنینگ اطلاع رسانی می‌شود. شرکت سازنده این نوع شیشه‌های منعطف اعلام کرد به دلیل انعطاف بسیار بالای شیشه‌های جدید امکان باز و بسته کردن آنها تا صدها هزار بار وجود دارد.

به نظر می‌رسد شیشه‌های جدید کورنینگ برای نخستین بار در گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ به کار گرفته شده است. این شرکت قصد دارد علاوه بر سامسونگ شیشه‌های منعطف فوق باریک خود را در اختیار دیگر شرکت‌های غیر کره‌ای نیز قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال