رونمایی Corsair از یک خنک‌کننده جدید مبتنی بر مایع برای پردازنده‌ها

اگر شما به دنبال ساخت یک کامپیوتر جمع‌وجور با فرم‌های کارخانه‌ای کوچک باشید، اجزا و قطعات بسیار زیادی پیش روی شما هستند که می‌توانند به شما در جهت رسیدن به این هدف کمک نمایند. همچنین نیازی به استفاده از قطعات بزرگ‌تر و نیست و به عنوان مثال یک کارت گرافیک قدرتمند نمی‌تواند به شما کمک […]

اگر شما به دنبال ساخت یک کامپیوتر جمع‌وجور با فرم‌های کارخانه‌ای کوچک باشید، اجزا و قطعات بسیار زیادی پیش روی شما هستند که می‌توانند به شما در جهت رسیدن به این هدف کمک نمایند. همچنین نیازی به استفاده از قطعات بزرگ‌تر و نیست و به عنوان مثال یک کارت گرافیک قدرتمند نمی‌تواند به شما کمک زیادی کند. و شاید تنها مشکلی که ممکن است پیش روی شما قرار داشته باشد، خنک‌ کردن سیستم و استفاده از فن‌ها باشد.

اینجاست که شرکت کورسِیر برای شما یک خنک‌کننده آبی جدید با نام Hydro Series H5 SF دارد، خنک‌کننده‌ای که به صورت اختصاصی برای کامپیوترهای کوچک و اصطلاحا SFF‌ها تولید شده است. همانطور که در تصویر قرار گرفته در ابتدای پست نیز مشاهده می‌کنید، خنک‌کننده H5 SF بسیار کوچک‌تر از آن چیزی که تصور می‌کنید، می‌باشد.

طبق گفته‌ی سازندگان، این خنک‌کننده 85 میلی‌متر ارتفاع داشته و می‌تواند تا دمای تولید شده 15 وات را دفع نماید. همچنین نصب و استفاده از آن فوق‌العاده آسان بوده و حتی می‌توان مناسب افرادی که قصد اورکلاک سیستم خود را دارند نیز باشد. حتی این امکان وجود دارد که از این خنک‌کننده بر روی مادربوردهایی با اندازه کارخانه‌ای mini-ITX نیز بدون استفاده از فن‌های بیرونی استفاده نمود.

هم‌اکنون فروش این خنک‌کننده با قیمت 80 دلار آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خنک کردن سیستم خود از H5 SF، استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال