آشنایی با اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرسان و وبمستران

امروزه و با گسترش وسایل ارتباط جمعی روش‌های جدید‌تری نیز برای انتقال پیام‌های تجاری و تبلیغاتی به مخاطبان پدیدار شده است و ویدیو مارکتینگ یکی از این روش‌ها می‌باشد. در این روش از ویدیوهای جذّاب و خیره کننده برای جذب مخاطبان و یا تبلیغات محصولات مختلف استفاده می‌شود ولی سوالی که در این رابطه در […]

امروزه و با گسترش وسایل ارتباط جمعی روش‌های جدید‌تری نیز برای انتقال پیام‌های تجاری و تبلیغاتی به مخاطبان پدیدار شده است و ویدیو مارکتینگ یکی از این روش‌ها می‌باشد. در این روش از ویدیوهای جذّاب و خیره کننده برای جذب مخاطبان و یا تبلیغات محصولات مختلف استفاده می‌شود ولی سوالی که در این رابطه در ذهن مخاطبان وجود دارد این است که یک ویدیو خوب باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد؟ در ادامه قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان و خدمات موسسه‌ی تیک زوم در این زمینه را به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با متدهای ویدیو مارکتینگ و کسب درآمد از یوتیوب آشنا سازیم.

آشنایی با اصول ویدیو مارکتینگ یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های کسب و کار‌های نوظهور محسوب می‌شود

آشنایی با اصول ویدیو مارکتینگ یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های کسب و کار‌های نوظهور محسوب می‌شود

اصول ویدیو مارکتینگ

آشنایی با اصول ویدیو مارکتینگ یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های کسب و کار‌های نوظهور محسوب می‌شود

چرا آشنایی با اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان از چنین اهمیّت بالایی برخوردار است؟

با گسترش سریع رسانه‌های تصویری در سال‌های گذشته نقش و اهمیّت ویدیو مارکتینگ و استفاده از ویدیوهای جذّاب برای کسب درآمد دلاری در ایران و کسب درآمد از یوتیوب بیش از پیش نمایان شده است و بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ از این روش برای تبلیغ و گسترش فعّالیت‌های خود در میان مخاطبان استفاده می‌کنند.

با این حال، ویدیو مارکتینگ دارای اصول و قواعد مخصوص به خود می‌باشد و عدم آگاهی از این اصول و قواعد می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما در زمینه‌ی کسب درآمد دلاری در ایران ایجاد نماید. محسن نبوی و موسسه‌ی تیک زوم این بار پکیج آموزشی کاملی را با عنوان اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان تهیّه کرده‌اند تا شما بتوانید از آن به منظور آموزش یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب استفاده نمایید.

این پکیج آموزشی برای مدّت محدودی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و شما عزیزان می‌تانید از این فرصت استثنایی برای آموزش یوتیوب و کسب درآمد دلاری در ایران استفاده نمایید و به تمامی اصول ویدیو مارکتینگ و نحوه‌ی ساخت محتوای ویدیویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسلّط شوید.

پکیج اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان لازمه‌ی تمامی کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد و استفاده از این اصول می‌تواند شما را در زمینه‌ی گسترش کسب و کارتان یاری کند. در ادامه می‌توانید اطّلاعات بیشتری را در رابطه با این بسته‌ی آموزشی و ویژگی‌های آن کسب نمایید.

اصول ساخت محتوای ویدیویی

در پکیج آموزشی اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان تمامی اصول ویدیو مارکتینگ به زبانی ساده عنوان شده‌اند

در پکیج آموزشی اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان تمامی اصول ویدیو مارکتینگ به زبانی ساده عنوان شده‌اند

چرا ساخت محتوای ویدیویی می‌تواند تاثیر بسزایی را در رونق کسب و کارهای نوظهور ایفا کند؟

اینترنت به یکی از اصلی‌ترین ارکان‌ زندگی مردم تبدیل شده است و امروزه اطّلاعات گوناگون و متفاوت با یک کلیک در اختیار خیل عظیمی از مخاطبان قرار می‌گیرند. در این بین، رسانه‌های تصویری از نقش پر رنگ‌تری در زمینه‌ی آگاه‌سازی مخاطبان و ارائه‌ی اطّلاعات ارزشمند به آن‌ها برخوردار هستند و بسیاری از کسانی که در زمینه‌ی ویدیو مارکتینگ فعّالیت دارند به این موضوع واقف می‌باشند.

محتواهای ویدیویی دارای برخی از ویژگی‌ها و اصول اوّلیه هستند که باعث می‌شوند تا مخاطبان و عموم مردم جذب چنین تولیداتی شوند و تمایل بیشتری را برای استفاده از این روش برای اهدافی همچون: سرگرمی، کسب اطّلاعات علمی و … داشته باشند. در بسته‌ی آموزشی اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان تمامی این اصول به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌اند و شما با استفاده از آموزش‌های این پکیج می‌توانید توانایی‌های خود در زمینه‌ی ویدیو مارکتینگ و ساخت محتوای ویدیویی را به میزان قابل توجّهی افزایش دهید و گام‌های بلندی را در راستای گسترش و ارتقاء کسب و کار خود بردارید.

محسن نبوی و موسسه‌ی تیک زوم این اطمینان را به شما می‌دهند که در پایان دوره‌ی آموزشی توانایی‌های شما در رابطه با ساخت محتوای ویدیویی به میزان قابل توجّهی افزایش خواهند یافت و شما قادر به تولید ویدیوهایی با کیفیّت، جذّاب و کاربردی در تمامی زمینه‌ها خواهید شد.

تیک زوم

موسسه‌ی تیک زوم کامل‌ترین خدمات و آموزش‌ها را در زمینه‌ی کسب درآمد دلاری در ایران و کسب درآمد از یوتیوب ارائه می‌دهد

موسسه‌ی تیک زوم کامل‌ترین خدمات و آموزش‌ها را در زمینه‌ی کسب درآمد دلاری در ایران و کسب درآمد از یوتیوب ارائه می‌دهد

پکیج اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان بهترین منبع برای آموزش ساخت ویدیو و کسب درآمد
یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌‌ی استریمینگ جهان یکی از روش‌های جذّاب برای کسب درآمد دلاری در ایران محسوب می‌شود و شما با آموزش یوتیوب می‌توانید به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید.

با این حال، این اصول از گستردگی و ظرافت بالایی برخوردار هستند و یادگیری آن‌ها نیازمند استفاده از آموزش‌های جامع و کاربردی در این زمینه می‌باشد و تجربه‌ی کاربران در این زمینه نشان داده است که پکیج اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان بهترین گزینه در این زمینه محسوب می‌شود.

در این پکیج، تمامی اصول ویدیو مارکتینگ در یوتیوب، کسب درآمد از یوتیوب و کسب درآمد دلاری در ایران با ساده‌ترین زبان ممکن آموزش داده‌ شده‌اند و حتّی مبتدی‌ترین افراد نیز می‌توانند از این اصول به منظور ارتقاء توانایی‌های ویدیو مارکتینگ خود استفاده نمایند. بنابراین، شما با بهره‌مندی از مزایای پکیج آموزشی اصول ساخت محتوای ویدیویی برای مدرّسان می‌توانید بهترین بازده را از فعّالیت‌های خود کسب کنید و گام‌های بلندی را در زمینه‌ی کسب درآمد دلاری در ایران بردارید.

محسن نبوی

محسن نبوی و موسسه‌ی تیک زوم موفّق شده‌اند تا بهترین خدمات را در زمینه‌ی آموزش یوتیوب به مخاطبان خود ارائه دهند

محسن نبوی و موسسه‌ی تیک زوم موفّق شده‌اند تا بهترین خدمات را در زمینه‌ی آموزش یوتیوب به مخاطبان خود ارائه دهند

درباره تیک زوم

تیک زوم یکی از موفّق‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی ارائه‌ی مشاوره و آموزش در زمینه‌هایی همچون: ویدیو مارکتینگ و برند‌سازی می‌باشد و تاکنون موفّق شده است تا خدمات بسیار ارزشمند و مفیدی را به مخاطبان خود ارائه دهد.

این موسسه با مدیریّت محسن نبوی توانسته است تا اصول کسب درآمد دلاری از رسانه‌های تصویری و کسب درآمد از یوتیوب را به زبانی ساده و در قالب پکیج‌های آموزشی به مخاطبان ارائه دهد و از این طریق موفّق به کسب جایگاهی مناسب در زمینه‌‌‌ی تولید محتوای ویدیویی و برندسازی ویدیویی شده است.

فیلم save me به کارگردانی محسن نبوی

فیلم کوتاه Save Me به کارگردانی محسن نبوی موفّق به کسب جوایز ارزشمند بسیاری در جشنواره‌های بین المللی فیلم شده است

فیلم کوتاه Save Me به کارگردانی محسن نبوی موفّق به کسب جوایز ارزشمند بسیاری در جشنواره‌های بین المللی فیلم شده است

درباره محسن نبوی

محسن نبوی فیلمنامه ‌نویس، نویسنده، کارگردان و یکی از برجسته‌ترین منتقدین سینما در ایران می‌باشد و به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌ها در زمینه‌ی ویدیو مارکتینگ و برندینگ شرکت‌ها شناخته می‌شود. وی تاکنون موفّق به کسب جوایز بین‌المللی مختلفی در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های کوتاه و فیلمنامه نویسی شده است و فیلم کوتاه نجاتم بده (Save Me) معرو‌ف‌ترین اثر وی در دنیای فیلمسازی می‌باشد.

محسن نبوی هم اکنون فعّالیت‌های خود را در موسسه‌ی تیک زوم ادامه می‌دهد و یکی از فعّالان مهم در این عرصه محسوب می‌شود و تاکنون موفّق شده است تا خدمات ارزنده‌ای را در قالب پکیج‌های آموزشی به مخاطبان ارائه دهد و به یکی از موفّق‌ترین چهره‌ها در عرصه‌ی دیجیتال مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ تبدیل شود.


پایان رپرتاژ آگهی

این مقاله رپرتاژ خبری میباشد و تکنا مسئولیتی در قبال محتوا، محصولات و خدمات معرفی شده آن ندارد.