رونمایی Dell از مانیتور جدید U2717D؛ لذت تماشای تصاویر با نمایشگر بدون حاشیه‌

کم کردن حاشیه‌ی صفحه‌نمایش دستگاه و محصولات مختلف از سال 2013 و با تلاش ال‌جی در کاهش حاشیه گوشی‌هوشمند G2 شکل بسیار ویژه‌ای داشت و پس از آن، سازندگان در لپتاپ‌ها، تلویزیون‌ها و دیگر محصولات نیز این موضوع را پیاده کردند. اما اخیرا شرکت Dell نمایشگری جدید را معرفی کرده که حاشیه‌ صفحه‌نمایش آن بسیار […]

کم کردن حاشیه‌ی صفحه‌نمایش دستگاه و محصولات مختلف از سال 2013 و با تلاش ال‌جی در کاهش حاشیه گوشی‌هوشمند G2 شکل بسیار ویژه‌ای داشت و پس از آن، سازندگان در لپتاپ‌ها، تلویزیون‌ها و دیگر محصولات نیز این موضوع را پیاده کردند. اما اخیرا شرکت Dell نمایشگری جدید را معرفی کرده که حاشیه‌ صفحه‌نمایش آن بسیار کمتر از آن چیزیست که حتی تصور آن را کنید.

نمایشگر جدید UltraSharp U2717D که به تکنولوژی InfinityEdge شرکت دِل برای داشتن صفحه‌نمایشی بسیار کم‌حاشیه مجهز شده، علاوه بر داشتن حاشیه‌ای بسیار کم، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند با کنار هم قرار دادن چندین نمایشگر، صفحه‌ای بزرگ‌تر را پیش روی خود داشته و تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده بالا و با حداقل حاشیه و خطوط اضافی، به نمایش درآورند.

Dell Intros UltraSharp U2717D with InfinityEdge Bezels 2

این نمایشگر فوق‌العاده، صفحه‌نمایشی 27-اینچی داشته در آن از پنل IPS استفاده شده است. رزولوشن این دستگاه برابر با 2560×1440، تاخیر زمانی آن6 میلی‌ثانی، حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر برابر با 350 و نسبت کنتراست تصویر نیز 1000:1 می‌باشد.

سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند از آخرین تکنولوژی‌ها در این محصول جدید استفاده نمایند. همچنین اگر قرار باشد کاربران چند نمایشگر را به منظور ایجاد نمایشگری بزرگتر در کنار یکدیگر قرار دهند، باید به فکر خاصیت ضد درخشندگی دستگاه نیز باشند. به همین جهت آنها از ویژگی ضد درخشندگی 3H که نوعی پوشش مخصوص می‌باشد، استفاده نموده‌اند تا این مشکل برطرف گردد.

Dell Intros UltraSharp U2717D with InfinityEdge Bezels 3

پورت‌های ورودی‌ نیز از دیگر مواردی هستند که باید در مورد آنها صحبت کنیم. اینطور که دِل مشخص نموده، نمایشگر UltraSharp U2717D بهیک پورت DisplayPort 1.2، یک پورت mini DisplayPort 1.2 و همچنین HDMI 1.4a (با پشتیبانی از MHL) مجهز شده که می‌تواند فوق‌العاده باشد. یک هاب USB 3.0 نیز به همراه این نمایشگر قرار دارد که کاربران می‌توانند در صورت نیاز از آن هم استفاده نمایند.

Dell Intros UltraSharp U2717D with InfinityEdge Bezels 4

متاسفانه هنوز دِل، قیمت نهایی و زمان عرضه‌ی این نمایشگر را مشخص نکرده اما انتظار می‌رود در نیمه‌ی دوم سال جاری، شاهد عرضه‌ی این نمایشگر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال