پتنت جدید اپل به استفاده از گوشی‌های‌هوشمند درون لپ‌تاپ‌ها اشاره دارد

گوشی‌های‌هوشمند امروز به قدری قدرت‌مند شده‌اند که می‌توانند سیستم‌های رایانه‌ای چند سال پیش را به راحتی کنار بزنند. اگر همین روند پیش برود، شاید روزی برسد که همین گوشی‌ها بتوانند از لپ‌تاپ‌ها نیز قدرت‌مندتر شوند و پتنت جدید اپل، این موضوع را تایید می‌کند. اپل پتنتی را به ثبت رسانده که نشان می‌دهد چگونه یک […]

گوشی‌های‌هوشمند امروز به قدری قدرت‌مند شده‌اند که می‌توانند سیستم‌های رایانه‌ای چند سال پیش را به راحتی کنار بزنند. اگر همین روند پیش برود، شاید روزی برسد که همین گوشی‌ها بتوانند از لپ‌تاپ‌ها نیز قدرت‌مندتر شوند و پتنت جدید اپل، این موضوع را تایید می‌کند.

اپل پتنتی را به ثبت رسانده که نشان می‌دهد چگونه یک لپ‌تاپ توسط یک گوشی‌هوشمند می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در این پتنت، گوشی‌هوشمند اپل درون جایگاه مخصوص لپ‌تاپ قرار می‌گیرد که توسط همان گوشی، لپ‌تاپ می‌تواند به کار خود ادامه دهد. این پتنت زمانی جالب‌تر می‌شود که متوجه شوید از نمایشگر گوشی می‌توان به عنوان تاچ‌پد نیز استفاده کرد.

علاوه بر این، در پتنت ثبت شده حتی می‌توان از تبلت نیز به جای نمایشگر لپ‌تاپ استفاده کرد. بنابراین، ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور نمایشگر تبلت‌ها بتوانند به عنوان نمایشگر لپ‌تاپ‌های قدرت‌مند مورد استفاده قرار بگیرند. چنین ایده‌ای توسط دیگر شرکت‌ها نیز مطرح شده، اما تاکنون محصولی در این زمینه عرضه یا معرفی نشده است.

معمولا اجرایی کردن پتنت‌ها بسیار سخت‌تر از طراحی آن‌ها است و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود اپل به چه صورتی از این پتنت استفاده خواهد کرد. آیا در آینده‌ای نه‌چندان دور، گوشی‌های‌هوشمند به عنوان پردازشگر لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال