اولین تبلت هیبریدی اچ‌پی با نام Pro x2 رسماً رونمایی شد

هرشخصی که به دنبال یک دستگاه بسیار سبک وزن و در عین حال  قوی و قابل قبول باشد، حتما به یاد سرفیس‌پرو می‌افتد. سرفیس‌پرو مایکروسافت اولین تبلتی است که می‌توان با آن کارهای خیلی اساسی‌تری از وبگردی انجام داد. این همان ایده‌ای است که شرکت اچ‌پی قصد دارد برای لپ‌تاپ مدل  Pro x2 سال 2014 […]

هرشخصی که به دنبال یک دستگاه بسیار سبک وزن و در عین حال  قوی و قابل قبول باشد، حتما به یاد سرفیس‌پرو می‌افتد.

سرفیس‌پرو مایکروسافت اولین تبلتی است که می‌توان با آن کارهای خیلی اساسی‌تری از وبگردی انجام داد. این همان ایده‌ای است که شرکت اچ‌پی قصد دارد برای لپ‌تاپ مدل  Pro x2 سال 2014 خود استفاده کند. آخرین مدل این لپ‌تاپ، یعنی Pro x2 612 G2 (بله، اسم  وحشتناکی است)، پیشرفت چشمگیری داشته است. نه تنها حافظه بالاتر و وزن کمتر، بلکه دارای فضای ذخیره سازی MIL-STD 810G  برای فایل‌های پرحجم کاری است.

در طی یک سخنرانی برای کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا، اچ‌پی اعلام کرد که به دنبال لپ‌تاپ هیبریدی است (با تاکید بر لپ‌تاپ) که قابل حمل، محکم، مجهز به قلم و کیبورد، بسیار سبک وزن، و دارای عمر طولانی باطری باشد. Pro x2 612 G2 مجهز به ویندوز 10، با وزن 1.2 کیلوگرم، با کیبورد قابل حمل، کارکرد 11 ساعته باطری و شارژ شدن 50 درصدی در عرض نیم ساعت است.

این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل Core i7 و گرافیک 615 اینتل، صفحه نمایش 1.280× 1.920 ، حافظه 8 گیگابایتی و قابل ارتقا تا 512 گیگابایت و درگاه اتصال SSD و LTE  ام2، عرضه خواهد شد. با این لپ‌تاپ نمی‌توانید به راحتی کرایسیس بازی کنید اما برای مشاغل و کارهای گرافیکی حرفه‌ای، بهترین است.

برای طراحی و یادداشت‌برداری، دارای یک قلم Wacom فعال و پایه چرخان 165 درجه است که آن را تبدیل به ابزاری مفید برای کنفرانس می‌کند. حتی کارگران هم دیگر لازم نیست نگران کار با این لپ‌تاپ باشند، زیرا با گلس گوریلا و یک MIL-STD 810G  در مقابل قطرات آب، گرد و غبار، رطوبت، تغییرات دما و شوک عملکردی مقاوم است.

اچ‌پی همچنین قابلیت تنظیم را نیز برای دستگاه خود درنظر گرفته است. این دستگاه مجهز به پوشش پشت قابل جابجایی، طراحی بدون فن و جالبتر از همه، M.2 SSD قابل جابجایی است. اگر دستگاه نیاز به تعمیر پیدا کند، خیلی راحتی می‌توانید SSD را خارج کرده و دیگر نگران داده‌های خود نباشید. هرچند،  باطری قابل جابجایی نیست و شامل گارانتی می‌شود.

HP Pro x2 612 G2 اکنون با قیمت پایه 979 دلار در دسترس است. اچ‌پی هنوز اعلان نکرده که قیمت دو مدل Core i5 و i7 چه مقدار تفاوت خواهد داشت. Rugged Case هم اکنون با 49 دلار عرضه می‌شود، درحالی که Elite USB-C Dock در ماه مارس با قیمت پایه 149 دلار عرضه خواهد شد. سری به فروشگاه اچ پی بزنید، قیمت‌ها واقعا عالی هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال