[IFA 2015] انتشار تصاویر جدید از تبلت ویندوزی Latitude 11 5000 شرکت دِل

نمایشگاه‌های بین‌المللی مختفلی که همه ساله در سراسر جهان بزگرار می‌شود می‌تواند فرصت خوبی برای سازندگان باشد تا محصولات خود را معرفی کنند. اما از آنجایی که نمایشگاه IFA 2015 برلین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تمام شرکت‌ها تلاش دارند تا هر چه در چنته دارند، در این نمایشگاه رو کنند. مایکروسافت نیز برنامه‌های […]

نمایشگاه‌های بین‌المللی مختفلی که همه ساله در سراسر جهان بزگرار می‌شود می‌تواند فرصت خوبی برای سازندگان باشد تا محصولات خود را معرفی کنند. اما از آنجایی که نمایشگاه IFA 2015 برلین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تمام شرکت‌ها تلاش دارند تا هر چه در چنته دارند، در این نمایشگاه رو کنند. مایکروسافت نیز برنامه‌های بسیاری برای علاقه‌مندان داشته و دارد و حالا، شاهد معرفی تبلت جدید Latitude 11 5000 توسط آقای Nick Parker هستیم.

این محصول جدید که توسط کمپانی دِل ساخته شده، از سری محصولات 2in1 به حساب می‌آید، یعنی تبلتی که همراه با کیبورد عرضه شده و می‌توان همانند یک لپتاپ نیز از آن استفاده کرد. البته آقای Parker در مورد مشخصات فنی این تبلت جدید، کمی خجالتی به نظر می‌رسید و اطلاعات زیادی را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد.

Dell Latitude 11 5000 2-in-1 teased with Windows 10 2

با این حال برخی نکات هستند که می‌توان با نگاه کردن به تصاویر، آنها را دریافت. اولین موضوعی که می‌توان به آن اشاره کرد، احتمالا قابلیت پایه‌دار کردن این تبلت می‌باشد، یعنی به سادگی می‌توان کیبورد را از آن جدا نمود و از پایه‌ای که در قسمت پشتی تعبیه شده، استفاده نمود.

در مورد پورت‌های اتصالی، می‌توان گفت محصول جدید دِل کمی ضعیف عمل کرده و تنها پورت‌های USB Type-C، یک پورت USB معمولی و همچنین یک خروجی micro HDMI در تصاویر دیده می‌شوند.

Dell Latitude 11 5000 2-in-1 teased with Windows 10 3

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت منتشر نشده و سازندگان تنها به انتشار چند تصویر کامپیوتری بسنده کرده‌اند. با این حال می‌تواند حدس زد که چیپ به کار رفته در این تبلت، از پردازنده‌های سری Core M Skylake شرکت اینتل باشد.

شکی نیست که دِل محصولات بیشتری را از این خانواده آماده کرده و تنها به فکر عرضه‌ی Latitude 11 5000 نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال