[CES 2016] رونمایی Dell از لپ‌تاپ‌های جدید سری Latitude 7000

روز دوم از نمایشگاه CES 2016 هستیم و حالا شرکت دِل، از لپتاپ‌های جدیدی برای افرادی که به دنبال محصولات جمع‌ و جور برای انجام کارهای روزمره خود هستند، رونمایی کرده است. اولین محصول Latitude 12 7000 series 2-in-1 نام داشته و همانطور که می‌توان حدس زد، این محصول جدید، وسیله‌ای هیبریدیست که کاربران می‌توانند از آن […]

روز دوم از نمایشگاه CES 2016 هستیم و حالا شرکت دِل، از لپتاپ‌های جدیدی برای افرادی که به دنبال محصولات جمع‌ و جور برای انجام کارهای روزمره خود هستند، رونمایی کرده است.

اولین محصول Latitude 12 7000 series 2-in-1 نام داشته و همانطور که می‌توان حدس زد، این محصول جدید، وسیله‌ای هیبریدیست که کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک لپتاپ و یا یک تبلت استفاده نمایند. صفحه‌نمایش 12.5-اینچی و 2K این لپتاپ نیز به اندازه‌ای با کیفیت طراحی شده که نتوان هیچ ایرادی را در آن پیدا نمود.

البته سازندگان تنها به شکل ظاهری این محصول جدید توجه نداشته و از قطعاتی قدرتمند نیز استفاده نموده‌اند که می‌تواند توانایی بالای این لپتاپ را تضمین نماید. در لپتاپ جدید Latitude 12 7000 نیز مهندسین دِل از نسل ششم پردازنده‌های سری Core M اینتل با کارت گرافیک مجتمع Intel HD 515 در کنار 8 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده نموده‌اند که شاید حتی در مواقعی خاص، مناسب اجرای بازی‌ها نیز باشد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه نیز یک هارد جامد 512 گیگابایتیست که قدرتی فوق‌العاده بالا دارد.

دیگر محصولاتی که این شرکت در CES 2016 از آنها رونمایی نموده، لپتاپ‌های E7270 و E7470 می‌باشند که به ترتیب صفحه‌نمایش‌هایی 12.5 و 14 اینچی دارند و هدف اصلی از عرضه‌ی آنها نیز کاربران حرفه‌ای که دائما از لپتاپ خود استفاده نموده و همیشه آن را در کنار خود دارند، می‌باشند. این لپتاپ‌ها از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و سیستم‌های مختلفی همچون ضد بدافزار، رمزگذاری پیشرفته، سنسور اسکنر اثر انگشت و … برای آنها در نظر گرفته شده تا امنیت آنها بیش از پیش تضمین گردد.

قدرت این لپتاپ‌ها نیز واقعا بالاست و سازندگان از پردازنده‌های نسل ششم سری Core i7 اینتل به همراه 16 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده نموده‌اند که می‌تواند قدرتی خارق‌العاده را به همراه داشته باشد. رزولوشن 1366×768 و 2560×1440 صفحه‌نمایش لمسی این لپتاپ‌ها نیز سبب شده با نمایشگرهایی بسیار با کیفیت روبه‌رو باشیم.

Latitude 13 7000، دیگر لپتاپ جدید شرکت دِل است که می‌تواند حق انتخاب را برای کاربران ارمغان آورد. این لپتاپ نیز قرار است در اندازه‌ی 13.3-اینچی با رزولوشن‌های دلخواه 1920×1080 و یا 2560×1440 در اختیار کاربران قرار بگیرد. همچنین کاربران می‌توانند هنگام خرید این محصول، آن را به همراه صفحه‌نمایش لمسی سفارش دهند. این محصول آلومینیومی نیز به همراه پردازنده‌های نسل ششم سری Intel Core M وارد بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال