Dell به زودی فروش نمایشگرهای خمیده و مخصوص بازی S2716DG را آغاز می‌کند

همانطور که اطلاع دارید چندی پیش شرکت دِل نمایشگر خمیده و مخصوص گیم S2716DG را معرفی نمود اما اطلاعات فنی آن را به صورت کامل اعلام نکرد. حال علاوه بر اینکه این شرکت از فروش این محصول جدید در آینده‌ی نزدیک خبر داده، اطلاعات و مشخصات فنی آن را نیز به صورت کامل مشخص کرده است. مدیران […]

همانطور که اطلاع دارید چندی پیش شرکت دِل نمایشگر خمیده و مخصوص گیم S2716DG را معرفی نمود اما اطلاعات فنی آن را به صورت کامل اعلام نکرد. حال علاوه بر اینکه این شرکت از فروش این محصول جدید در آینده‌ی نزدیک خبر داده، اطلاعات و مشخصات فنی آن را نیز به صورت کامل مشخص کرده است.

مدیران دِل نمایشگر خمیده S2716DG را همراه با آغاز نمایشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای PAX Prime معرفی نموده‌اند. اینطور که مشخص شده، رزولوشن این نمایشگر 27 اینچی، 2560×1440 با سرعت بازخوانی 144 هرتز می‌باشد. همچنین پنل به کار رفته در آن نیز از نوع TN و ساخته‌ی شرکت AU Optronics می‌باشد که به فناوری G-Sync انویدیا نیز مجهز شده است و می‌تواند بازی‌ها را با شرایط دلخواه کاربران اجرا نماید.

گیمرهای حرفه‌ای برای اجرای بازی‌ها، همیشه نیاز به نمایشگری قدرتمند و مهندسی داشته‌اند تا بتوانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. تولید چنین محصولی کار هر شرکتی نیست و تنها رزولوشن و یا اندازه‌ی بزرگ صفحه‌نمایش نیست که اهمیت زیادی دارد، بلکه تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصولات همانند G-Sync انویدیا، امکان کاهش استاتر در بازی را نیز فراهم می‌آورد. با وجود این تکنولوژی، حالا امکان اجرای بازی با سرعت بازخوانی 144 هرتز نیز فراهم شده که این موضوع می‌تواند به همراه تاخیر زمانی پایین و 1 ثانیه‌ای این نمایشگر، علاوه بر بالا بردن سرعت بازیکن، بلور و تار شدگی در بازی را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. حتی در استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیز این موضوع می‌تواند اهمیت فوق‌العاده بالایی داشته باشد و لگ را تا حد ممکن کم کند.

dell-monitor-27-se2716h.png-550x0

یکی دیگر از مواردی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، حالت‌های بسیار متنوع برای تنظیم صفحه‌نمایش و عملکرد بازی می‌باشد. در چنین شرایطی بازیکن می‌تواند ویژگی‌های متعدد نمایشگر را تنظیم نموده تا در استفاده‌های طولانی‌مدت، دچار مشکل نگردد. در کنار این موارد، مهندسین دِل از امکانات جانبی بسیار زیادی همچون وجود پورت‌های متعدد USB 3.0، ورودی‌های تصویر DisplayPort 1.4 و HDMI و جک‌های مخصوص هدفون و میکروفون نیز در نمایشگر S2716DG استفاده کرده‌اند تا کاربران با محصولی کامل روبه‌رو باشند.

مدیران شرکت Dell اذعان داشته‌اند که این نمایشگر، اولین محصول 27-اینچی و خمیده شرکت دِل می‌باشد که مخصوص بازی‌های رایانه‌ای تولید و توسعه داده شده و از ماه سپتامبر نیز به صورت جهانی وارد بازار خواهد شد. سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولی بسیار قدرتمند را همراه با امکانات و ظاهری متفاوت، پیش روی گیمرها قرار دهند. همچنین آنها تلاش بسیار زیادی در عملکرد این نمایشگر و همچنین طراحی آن داشته‌اند و همین موضوع باعث شده تا با محصولی زیبا با صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه روبه‌رو باشیم. در کنار این موضوع، نمایشگر خمیده S2716DG از دو اسپیکر 9 واتی بسیار قدرتمند نیز در بخش جلویی خود بهره می‌برد که می‌تواند نیاز کاربران در بسیاری از موارد را برطرف سازد.

هم‌اکنون نیز پیش‌فروش این نمایشگر در دو مدل مختلف S2716DG (با قیمت 799 دلار) و SE2716H (با قیمت 399 دلار) آغاز شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت دِل، آن را خریداری نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال