لپتاپ XPS 13 دل با پردازنده جدید و اضافه شدن گزینه رزگلد به‌روزرسانی شد

لپ‌تاپ XPS 13 شرکت دل یکی از زیباترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بوده و با ظاهری جمع‌و‌جور و بدنه‌ای محکم به همراه سخت‌افزاری قدرت‌مند می‌تواند جواب‌گوی نیاز کاربران حرفه‌ای باشد. اگر در بازار به دنبال خرید لپ‌تاپ جدیدی هستید شاید بهتر باشد دست نگه دارید چراکه شرکت دل نسخه‌ی جدید این لپ‌تاپ را در رنگ […]

لپ‌تاپ XPS 13 شرکت دل یکی از زیباترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بوده و با ظاهری جمع‌و‌جور و بدنه‌ای محکم به همراه سخت‌افزاری قدرت‌مند می‌تواند جواب‌گوی نیاز کاربران حرفه‌ای باشد. اگر در بازار به دنبال خرید لپ‌تاپ جدیدی هستید شاید بهتر باشد دست نگه دارید چراکه شرکت دل نسخه‌ی جدید این لپ‌تاپ را در رنگ رزگلد و پردازنده‌‌ای به‌روز منتشر کرده است.

نسخه‌‌ی به‌روز لپ‌تاپ مورد بحث ما از لحاظ ظاهری دچار کمترین تغییری شده که با توجه به طراحی بسیار زیبای نسخه‌ی قبل، به نظر می‌رسد شرکت دل کار درستی را انجام داده است. شرکت دل برای این لپ‌تاپ رنگ جدید رز گلد را اضافه کرده که به هرچه زیباتر شدن این لپ‌تاپ کمک بسزایی کرده است.

ازسوی دیگر، در زیر قاب این طراحی زیبا، شرکت دل پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل را به کار برده است. براساس گفته‌های این شرکت، پردازنده‌ی به‌روز این لپ‌تاپ می‌تواند عمر باتری بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. دل مدعی است که این لپ‌تاپ با رزولوشن فول‌اچ‌دی می‌تواند تا 22 ساعت به صورت مداوم کار کند. درصورت استفاده از این لپ‌تاپ برای دیدن ویدئو و وب‌گردی، باتری‌ آن می‌تواند تا 13 ساعت به طور یکسره برای شما کار کند هر چند مصرف باتری به عوامل بسیار زیادی مربوط می‌شود.

نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ XPS 13 شرکت دل از ماه آینده با قیمت 799 دلار وارد بازار خواهد شد اما برای خرید نسخه‌ی رز گلد باید مبلغ 1499 دلار را پرداخت کنید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال