[Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید

هنگامی که صحبت از لپت‌تاپ‌ها و کامپیورت‌های شخصی می‌شود طبیعتا یک محصول نمی‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف کاربران باشد. به همین دلیل است که کمپانی دل امروز از چند محصول متنوع خود رونمایی کرد. از لپ تاپ‌های تبدیل شونده با پردازنده‌های مختلف گرفته تا میکرو دستکتاپ‌های جدید این شرکت، همگی برای این ساخته شده‌اند تا کاربران […]

هنگامی که صحبت از لپت‌تاپ‌ها و کامپیورت‌های شخصی می‌شود طبیعتا یک محصول نمی‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف کاربران باشد. به همین دلیل است که کمپانی دل امروز از چند محصول متنوع خود رونمایی کرد. از لپ تاپ‌های تبدیل شونده با پردازنده‌های مختلف گرفته تا میکرو دستکتاپ‌های جدید این شرکت، همگی برای این ساخته شده‌اند تا کاربران بتوانند با توجه به نیازشان محصول مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنند.

لپ تاپ‌های جدید شرکت دل از سری Inpsiron 5000 در سه مدل 14، 15 و 17 اینچی عرضه می‌شوند. دو مدل 15 و 17 اینچی این لپ تاپ‌ها به صفحه نمایشی فول اچ دی روانه بازار خواهند شد. دو مدل دیگر 14 و 15 اینچی با رزولوشن اچ دی نیز در دسترس می‌باشد. در مدل 14 اینچی این سری از لپ تاپ‌های سری 5000، صفحه نمایش لپ تاپ‌ لمسی می‌باشد. پردازنده‌های مختلفی نیز از کمپانی اینتل برای این سری در نظر گرفته شده. از پردازنده‌ی Celeron گرفته تا پردازنده‌ی جدید نسل پنجم کمپانی اینتل همگی گزینه‌های زیادی را برای کاربران قرار داده‌اند. قیمت‌های این سری از  مدل 14 اینچی لپ تاپ جدید کمپانی دل از 600 دلار شروع شده و به مدل 15 اینچی 450 دلاری می‌رسد و  مدل 17 اینچی نیز قیمت خود را از 670 دلار شروع می‌کند.

[Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید [Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2015/06/dell-inspiron-small-desktop-480x480.png

به سراغ لپ‌ تاپ‌های تبدیل شونده این کمپانی می‌رویم. سری 7000 این لپ تاپ‌ها قابلیت تبدیل شدن به چهار حالت مختلف را دارند. این چهار حالت عبارت‌اند از: حالت عادی لپ تاپ، حالت تبلت، حالت ایستاده و حالت خاصی که از کیبورد به عنوان تکیه گاه خود استفاده می‌کند. گفته می‌شود باتری این لپ تاپ 20 میلی متری تا 8 ساعت به طور مداوم کار می‌کند. کیبورد استفاده شده در این لپ تاپ به طوری طراحی شده که به شما این اطمینان را می‌دهد تا در مواقعی که از حالت تبلت یا ایستاده استفاده می‌کنید آسیبی به کیبورد نرسد. این سری از لپ تاپ‌های کمپانی دل قیمت خود را از 550 دلار آغاز می‌کنند و از تاریخ 21 ژوئن در آمریکا کار خود را شروع می‌کنند.

[Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید

به کامپیوتر‌های هیبردی All-in-One 20 و 24 اینچی سری 3000 کمپانی دل می‌رسیم. این کامپیوتر‌ها فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و سری 19.5 اینچی کامپیوتر‌های جدید کمپانی دل با رزولوشن HD+ وارد بازار می‌شوند. سری 19.5 اینچی دارای پردازنده ی کمپانی اینتل به نام Braswell Pentium می‌باشد. اما سری 23.8 اینچی All-in-One های جدید کمپانی دل، دارای رزولوشن فول اچ دی هستند. این سری دو انتخاب را برای کاربر باز گذاشته است. یکی از این انتخاب‌ها پردازنده‌ی کمپانی AMD بوده و دیگری پردازنده‌ی کمپانی اینتل را در اختیار شما قرار می‌دهد. پورت‌های مختلف یو اس بی 2 و 3، مموری ریدر 4 در 1 و قابلیت اتصال به وای فای از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر جمع و جور کمپانی دل می‌باشد. قیمت سری 20 اینچی 330 دلار خواهد بود و در ماه اکتبر عرضه می‌شود در حالیکه مدل 24 اینچی قیمت خود را از 480 دلار شروع می‌کند و به زودی نیز منتشر می‌شود.

[Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید

کمپانی دل در این نمایشگاه از میکرو دسکتاپ‌های خود نیز رونمایی کرد. این کامپیوتر‌های بسیار کوچک که ابعادی به کوچکی 5.16 در 5.16 میلی متر دارند دارای پردازنده‌ی کمپانی اینتل از سری Pentium یا Celeron هستند و تقریبا اکثر امکاناتی که یک کامپیوتر غول آسا در اختیار کاربر می‌گذارد را در اختیار کاربر قرار داده است. برای مثال 4 پورت یو اس بی، ورودی لن و وایرلس از امکانات ویژه‌ی این میکرو دسکتاپ می‌باشد. قیمت این کامپیوتر‌های کوچک 180 دلار بوده و از همین امروز نیز در بازار‌های جهانی قابل دسترسی هستند.

[Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید

نهایتا، کمپانی دل کاربران سنتی کامپیوتر‌های شخصی را نیز فراموش نکرده است. سری جدید کامپیوتر‌های این کمپانی با پردازندهای AMD و Intel وارد بازار می‌شوند. این دو پردازنده با کارت گرافیک‌های NVIDEA و AMD بهترین عملکرد ممکن را برای طراحی یا بازی کردن به کاربر ارائه می‌دهند. اگر شما نیازی به چنین مشخصات بالایی از یک کامپیوتر ندارید کمپانی دل راه حلی نیز برای شما داشته است. شما می‌توانید کامپیوتر‌های جدید این کمپانی با پردازنده‌ی شرکت اینتل به نام  Braswell Pentium را انتخاب کنید. این کامپیوتر‌ها از 280 دلار کار خود را آغاز می‌کنند و به زودی در مناطق مختلف جهان عرضه می‌شوند.

[Computex 2015] با محصولات جدید شرکت Dell آشنا شوید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال