دل از لپ‌تاپ جدید بدون حاشیه‌ی 15 اینچی خود رونمایی کرد

سال گذشته بود که شرکت Dell از لپ‌تاپ بدون حاشیه‌ی 13 اینچی خود رونمایی کرد و با وزن بسیار کم و نمایشگر فوق‌العاده‌ای که داشت در آن زمان به یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های سبک تبدیل شد و توانست با مک‌بوک‌ ایر اپل رقابت کند. شاید شما هم از جمله طرفداران لپ‌تاپ‌های 13 اینچی نباشید به […]

سال گذشته بود که شرکت Dell از لپ‌تاپ بدون حاشیه‌ی 13 اینچی خود رونمایی کرد و با وزن بسیار کم و نمایشگر فوق‌العاده‌ای که داشت در آن زمان به یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های سبک تبدیل شد و توانست با مک‌بوک‌ ایر اپل رقابت کند. شاید شما هم از جمله طرفداران لپ‌تاپ‌های 13 اینچی نباشید به همین علت دل از جدیدترین لپ‌تاپ 15 ا ینچی خود رونمایی کرده که باز هم با داشتن وزنی سبک و نمایشگری بدون حاشیه به همراه مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند این‌ بار هم به سراغ غول‌های این صنعت رفته است.

دل از لپ‌تاپ جدید بدون حاشیه‌ی 15 اینچی خود پرده برداشت

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد لپ‌تاپ XPS 15، نمایشگر بدون حاشیه‌ی آن بوده که دل با اضافه کردن روزولشن 4K، تجربه‌ی کاربر را یک مرحله بالاتر برده است. در یک کلام می‌توان گفت که لپ‌تاپ جدید دل بسیار چشم‌نواز است و نبود حاشیه در لپ‌تاپ 15 اینچی دل، این لپ‌تاپ را از بقیه‌ی لپ‌تاپ‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. دل توجه خاصی به رنگ‌های نمایش داده شده در نمایشگر لپ‌تاپ داشته به طوری‌که این لپ‌تاپ قابلیت نشان دادن تمامی طیف‌های رنگی Adobe RGB را دارد؛ بنابراین با زاویه‌ی دید بسیار خوبی روبه‌رو خواهیم بود و رنگ‌ها نیز به شکلی طبیعی‌تر نشان داده خواهند شد. شرکت دل در این لپ‌تاپ و در نسخه‌ی 4k از نمایشگری براق استفاده کرده است. از طرفی دیگر اگر شما هم از جمله دوست داران نمایشگر‌های مات هستید باید به سراغ نسخه‌ی اچ‌دی لپ‌تاپ بروید که البته قابلیت تاچ را نیز از دست می‌دهید. شاید دل می‌توانست با گذاشتن نسخه‌ی مات و تاچ در رزولوشن 4k، علاقه‌مندان به این نوع نمایشگرها را نیز کمی شاد کند.

دل از لپ‌تاپ جدید بدون حاشیه‌ی 15 اینچی خود پرده برداشت

جنس بدنه‌ی این لپ‌تاپ با نسخه‌ی 13 اینچی سال گذشته شباهت زیادی دارد. دل در این لپ‌تاپ از همان جنس آلمونیوم و فیبر کربن استفاده کرده اما به طرز شگفت‌انگیزی این لپ‌تاپ از وزن کمتری برخوردار است. شاید بتوان علاوه‌بر سبک وزن بودن این لپ‌تاپ به همراه نمایشگر بدون حاشیه‌ی آن، به پردازنده‌ی Skylake اینتل نیز اشاره کرد که دل برای قدرت‌مند ساختن این لپ‌تاپ از آن استفاده کرده است. نسخه‌های مختلفی از این پردازنده از جمله Core i3 و Core i7 نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا هرکسی بسته به نیاز خود، دست به خرید نسخه‌ی مورد علاقه بزند. لپ‌تاپ XPS 15 دل از جدیدترین درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز پشتیبانی می‌کند تا شارژ کردن لپ‌تاپ برای کاربر به سادگی هرچه تمام‌تر انجام شود. علاوه بر این، این درگاه قابلیت پشتیبانی از پورت Thunderbolt 3 نیز دارد.

دل از لپ‌تاپ جدید بدون حاشیه‌ی 15 اینچی خود پرده برداشت

باوجود اینکه لپ‌تاپ جدید دل، یک لپ‌تاپ مخصوص بازی نبوده، اما دل نسخه‌ی گیمینگ آن را هم با ارائه‌ی کارت گرافیک شرکت انویدیا GTX 960M هم عرضه می‌کند. بنابراین با چنین مشخصاتی کاربر می‌تواند جدیدترین بازی‌های روز را با بالاترین تنظیمات انجام دهد.

دل در نسخه‌ی معمولی که از هارد HDD استفاده کرده باتری با ظرفیت 56 وات ساعت قرار داده، از طرفی دیگر نسخه‌ی SDD آن باتری با ظرفیت 84 وات ساعت را در خود گنجانده است. درواقع اگر شما نسخه‌ی 4k این لپ‌تاپ را خریداری کنید، باتری لپ‌تاپ در حدود 10 ساعت دوام می‌آورد اما اگر به سراغ نسخه‌ی اچ‌دی بروید می‌توانید تا 17 ساعت بدون شارژ از باتری لپ‌تاپ استفاده کنید.

دل از لپ‌تاپ جدید بدون حاشیه‌ی 15 اینچی خود پرده برداشت

معمولا لپ‌تاپ‌های 15 اینچی موجود در بازار از طرفدارن بسیار زیادی برخوردار هستند. این لپ‌تاپ با چنین مشخصات قدرت‌مندی می‌تواند رقیب قدرت‌مندی برای مک‌بوک‌ پروی اپل باشد. قیمت این لپ‌تاپ از 999 دلار شروع شده و در مدل‌های بالاتر به 1599 دلار نیز می‌رسد.

VLS_8017.0

VLS_8021.0

دل از لپ‌تاپ جدید بدون حاشیه‌ی 15 اینچی خود پرده برداشت

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال