آیا آیفون‌های قدیمی‌تر اپل با دریافت نسخه‌ی iOS 9.2.1 افزایش سرعت را تجربه کرده‌اند؟

دیروز اپل در جدیدترین اقدام iOS 9.2.1 را برای گوشی‌های‌هوشمندش منتشر کرد تا کاربران بتوانند با به‌روز رسانی دستگاه خود به این نسخه از باگ‌ها و مشکلات امنیتی نسخه‌ی قبل رهایی یابند. البته این تنها دلیل ارائه شدن این به‌روز رسانی نبوده چراکه به نظر می‌رسد با منتشر شدن این آپدیت آیفون‌های قدیمی‌تر اپل نظیر […]

دیروز اپل در جدیدترین اقدام iOS 9.2.1 را برای گوشی‌های‌هوشمندش منتشر کرد تا کاربران بتوانند با به‌روز رسانی دستگاه خود به این نسخه از باگ‌ها و مشکلات امنیتی نسخه‌ی قبل رهایی یابند. البته این تنها دلیل ارائه شدن این به‌روز رسانی نبوده چراکه به نظر می‌رسد با منتشر شدن این آپدیت آیفون‌های قدیمی‌تر اپل نظیر آیفون 4اس دچار تغییراتی شده‌اند. در حالی‌که در جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده iOS برای آیفون 4اس گوشی با کمی تاخیر روشن می‌شود اما مقایسه‌ی شانه به شانه‌ی این نسخه با نسخه‌ی iOS 8.4.1 نشان می‌دهد که برنامه‌ها در جدیدترین نسخه‌ی iOS در آیفون 4اس زودتر اجرا می‌شوند و این گوشی در این نسخه از سرعت بیشتری برخوردار شده است.

اپل در گذشته اکثر ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل خود را برای گوشی‌های قدیمی‌ش غیر فعال می‌کرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از کاربران بر این باور باشند که اپل این کار را برای ترغیب کاربران برای خرید گوشی جدیدتر انجام می‌دهد تاجایی که حتی در این زمینه از اپل شکایت‌ رسمی نیز شد. هنگام منتشر شدن iOS 9 برای آیفون 4اس، این گوشی با مشکلات بسیار فراوانی رو‌به‌رو شد به طوری‌که بسیاری از کاربران از این مسئله ناراضی بودند. به‌هر‌حال شکایت وارد شده بر اپل به ضرر این شرکت تمام شد؛ اپل مدعی بود که iOS 9 باعث افزایش سرعت آیفون 4اس شده اما در عمل خلاف آن ثابت شد.

نهایتا اپل دیروز iOS 9.2.1 را به طور رسمی منتشر کرد تا بالاخره کاربران آیفون 4اس نیز بتوانند تجربه‌ی ناب سیستم‌عاملی روان را در گوشی خود تجربه کنند. حال به نظر می‌رسد اپل در آینده توجه بیشتری به گوشی‌های قدیمی خود داشته باشد تا دیگر مشکلاتی برای کاربرانش پیش نیاید و اکثریت از به‌روز رسانی‌های منتشر شده راضی باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال