باتری از رده خارج شده منجر به ایجاد آتش‌سوزی در کارخانه باتری‌سازی سامسونگ شد

سامسونگ و باتری؛ دو کلمه‌ای که به نظر می‌رسد اصلا با یکدیگر رابطه‌ی خوبی ندارند. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی نوت 7، باتری‌های این گوشی را رسما زیر سوال برد. باتری‌های گوشی گلکسی نوت 7 به راحتی دچار آتش سوزی می‌شدند به طوری که سامسونگ رسما فراخوان جمع‌آوری این فبلت را اعلام کرد. در کنار تمامی […]

سامسونگ و باتری؛ دو کلمه‌ای که به نظر می‌رسد اصلا با یکدیگر رابطه‌ی خوبی ندارند. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی نوت 7، باتری‌های این گوشی را رسما زیر سوال برد. باتری‌های گوشی گلکسی نوت 7 به راحتی دچار آتش سوزی می‌شدند به طوری که سامسونگ رسما فراخوان جمع‌آوری این فبلت را اعلام کرد. در کنار تمامی این مسائل، حتی نسخه‌ی جایگزین شده‌ی گلکسی نوت 7 نیز نتوانست به داد چشم‌بادامی‌های کره‌ای برسد. حالا بار دیگر مشکلی در یکی از کارخانه‌های شرکت سامسونگ به وجود آمده است.

در کارخانه‌ی Samsung SDI کشور چین که متعلق به شرکت سامسونگ بوده آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ داده است. گفته می‌شود علت اصلی این آتش سوزی، باتری‌های از رده خارج بوده است. حالا سوال اصلی که در این جا پیش می‌آید این است که آیا این اتفاق باعث به تاخیر افتادن عرضه‌ی گلکسی اس 8 می‌شود یا خیر؟ بدون شک جواب این سوال خیر است چراکه سامسونگ قطعا دوست ندارد تا بعد از مشکلات گلکسی نوت 7، عرضه‌ی یکی دیگر از گوشی‌های مطرح این شرکت به تاخیر بیفتد. گفته شده بیش از 110 آتش نشان و 19 ماشین آتش‌نشانی برای خاموش کردن این آتش به کارخانه‌ی مذکور فرستاده شده‌اند.

براساس خبرهای منتشر شده، آتش کاملا مهار شده و هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است. به گفته‌ی سخنگوی این کارخانه، تمامی دستگاه‌ها به حالت عادی خود برگشته‌اند و همه چیز طبق روال عادی خود پیش می‌رود. جالب است بدانید که سامسونگ علت اصلی آتش سوزی باتری‌های گلکسی نوت 7 را مشکلات در تولید باتری همین کارخانه دانسته و به نظر می‌رسد این داستان قصد به اتمام رسیدن ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال