افشای مشخصات کامل گلکسی A54 ؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه اگزینوس ۱۳۸۰

یکی از گوشی های که در سال جدید معرفی خواهد شد گلکسی A54 است. اکنون پیش از معرفی مشخصات کامل آن افشا شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون شایعات بسیاری در مورد گوشی گلکسی A54 منتشر شده است. حتی برخی رندرهای مربوط به آن نیز به اینترنت راه پیدا کرده […]

یکی از گوشی های که در سال جدید معرفی خواهد شد گلکسی A54 است. اکنون پیش از معرفی مشخصات کامل آن افشا شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون شایعات بسیاری در مورد گوشی گلکسی A54 منتشر شده است. حتی برخی رندرهای مربوط به آن نیز به اینترنت راه پیدا کرده است. اما مشخصات کنونی این گوشی توسط یکی از منابع قدیمی دنیای فناوری به نام یوگش برار منتشر شده است. این فرد مشخصات فنی گلکسی A54 را در توییتی افشا کرده است.

برار در توییت خود اعلام کرد گوشی گلکسی A54 به عنوان گوشی میان رده سامسونگ به تراشه معرفی نشده اگزینوس ۲۳۰۰ مجهز است. سامسونگ تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد این تراشه منتشر نکرده است. اما بنچمارک گیک بنچ این تراشه موجود است که نشان می دهد دارای ۴ هسته قدرتمند و ۴ هسته کم مصرف است. بنابراین نسبت به نسخه قبل یعنی اگزینوس ۱۲۸۰ پیشرفت قابل توجهی داشته است.

گلکسی A54 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و با رزولوشن فول اچ دی پلاس عرضه می شود. این دستگاه دارای دو نسخه با رم های ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. اندروید ۱۳ نیز به عنوان سیستم عامل پیش فرض در آن قرار دارد.

دوربین های پنل پشتی این دستگاه نیز احتمالا بصورت یه گانه و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل همراه با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید آن را همراهی خواهند کرد. از دیگر مشخصات این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال