سامسونگ گلکسی A54 مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی چند ماه دیگر معرفی می‌شود

گزارش هایی در رابطه با نسل بعدی گوشی های گلکسی از سری A منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ گوشی بعدی از این خانواده به نام گلکسی A54 را حدود ۶ ماه دیگر معرفی میکند. این در حالیست که گلکسی A53 تنها چند ماه پیش معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

گزارش هایی در رابطه با نسل بعدی گوشی های گلکسی از سری A منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ گوشی بعدی از این خانواده به نام گلکسی A54 را حدود ۶ ماه دیگر معرفی میکند. این در حالیست که گلکسی A53 تنها چند ماه پیش معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گلکسی A54 سامسونگ احتمالا با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. طبق گزارش وبسایت گلکسی کلاب دوربین استفاده شده در این گوشی دارای رزولوشن پایین تری نسبت به مدل های قبلی خواهد بود. البته مدل های قبلی در ای خانواده از جمله A53 و A52 همگی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل بودند.

هم اکنون اطلاعات بیشتری در مورد دوربین این گوشی در دسترس نیست اما کاهش رزولوشن نیز نمی تواند دلیلی بر وچپایین بودن کیفیت آن در نظر گرفت. رزولوشن به تنهایی دلیلی بر کیفیت یک دوربین نیست. زیرا گوشی های آیفون تچنیز تا هم اکنون با دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی ساخته می شوند.

البته باز هم نمیتوان انتظار داشت دوربین بکار رفته در گلکسی A54 همان دوربین بکار رفته در S22 یا S23 باشد. تنها می‌توان گفت احتمالا سنسور میان رده ای در این گوشی استفاده خواهد شد. سامسونگ اخیرا بسیاری از ویژگی های مربوط به گوشی های پرچمدار را به گوشی های میان رده آورده است که از میان آن میتوان به رزولوشن بالا و یا اسپیکر استریو اشاره کرد. به همین دلیل ممکن است دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارای سنسوری مشابه سنسور پرچمدار های سامسونگ باشد. احتمالا سامسونگ گوشی A54 را ۶ ماه دیگر معرفی خواهد کرد و تا زمان معرفی نیز تنها باید به گزارش های منتشر شده در مورد این گوشی بسنده کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال