DisplayLink، پخش تصاویر 5K را به وسیله ی یک کابل USB ممکن ساخت (CES 2015)

DisplayLink که بزرگترین تولید کننده ی تکنولوژی های تحت USB می باشد، در اولین روز از نمایشگاه CES 2015، کابل USB جدیدی را معرفی کرد که به کمک آن می توان تصاویر و فیلم های 5K را بدون هیچ مشکلی انتقال داد. تستی که انجام شده است به کمک نمایشگر Dell UltraSharp 5K در نمایشگاه CES […]

DisplayLink که بزرگترین تولید کننده ی تکنولوژی های تحت USB می باشد، در اولین روز از نمایشگاه CES 2015، کابل USB جدیدی را معرفی کرد که به کمک آن می توان تصاویر و فیلم های 5K را بدون هیچ مشکلی انتقال داد.

تستی که انجام شده است به کمک نمایشگر Dell UltraSharp 5K در نمایشگاه CES 2015 انجام گرفت و روزولوشن 5120×2880 بدون هیچ مشکلی در این نمایشگر نشان داده شد. آقای John Cummins که یکی از مدیران ارشد DisplayLink می باشد، با تاکید بر اینکه این نمایشگر ها با چنین وضوح تصویری در سه ماهه ی چهارم سال 2014 عرضه شده اند، اعلام کرد که این کابل جدید و USB، می تواند بدون هیچ مشکلی تصاویر را منتقل کند و کار بسیاری از افراد را در استفاده از از کابل های dual DisplayPort آسان تر کرده است.

کابل جدیدی که DisplayLink طراحی کرده است، Plug-and-Display نام داشته و از نوع USB 3.0 می باشد و علاوه بر برطرف کردن مشکلات موجود پیرامون نمایشگر های 5K، این کابل این قابلیت را نیز دارد که نمایشگرها، تبلت ها و ابزاری که از روزولوشن 5K پشتیبانی نمی کنند را به دستگاه های 5K متصل نماید.

البته شاید بسیاری تصور کنند که این کابل ها چندان مهم نباشند اما باید توجه داشت که پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، به دنبال ساده تر کردن کارها و استفاده از ابزار های مختلف می باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال