گلکسی نوت 7 دو سیم‌کارت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار چین می‌آید

به تازگی لیست مربوط به ارائه مجوز FCC در چین که مربوط به گلکسی نوت 7 بوده است تغییر کرده است. در حقیقت در این لیست گلکسی نوت 7 سامسونگ با مشخصات فنی دیگری در قالب نسخه‌ای متفاوت در این کشور عرضه خواهد شد. وجود میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه حافظه داخلی پایه 128 […]

به تازگی لیست مربوط به ارائه مجوز FCC در چین که مربوط به گلکسی نوت 7 بوده است تغییر کرده است. در حقیقت در این لیست گلکسی نوت 7 سامسونگ با مشخصات فنی دیگری در قالب نسخه‌ای متفاوت در این کشور عرضه خواهد شد. وجود میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه حافظه داخلی پایه 128 گیگابایتی و همچنین ویژگی دو سیم کارته بودن از جمله این موارد هستند.

همان طور که گفته شده این گوشی یک محصول دو سیم کارته به حساب خواهد بود. به این دلیل به این ویژگی اهمیت بسیار زیادی داده شده است که در کشور چین کاربران به اپراتورهای محلی خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. اما دلیل انتخاب این میزان زیاد از حافظه داخلی نیز این بوده است که احتمالا در این گوشی از شیارهای هیبریدی استفاده خواهد شد. به آن معنا که شیار مربوط به کارت حافظه جانبی و سیم کارت دوم یکی و مشترک خواهند بود. در نتیجه زمانی که کاربر بخواهد از سیم کارت دوم در اکثر اوقات استفاده کند در نتیجه نمی‌تواند از کارت حافظه میکرو ‌اس‌دی‌ خود بهره‌مند باشد. در نتیجه سامسونگ چنین تصمیم عاقلانه‌ای را اتخاذ کرده است. اما در این بخش چه نیازی به میزان حافظه رم شش گیگابایتی بوده است؟ هنوز این موضوع برایمان در حد یک راز باقی مانده است و دقیقا نمی‌دانیم برای چه در این گوشی به میزان دو واحد بیشتر از حالت عادی، حافظه رم اتخاذ شده است. در نهایت باید گفت که هم اینک نسخه دیگری از گلکسی نوت 7 سامسونگ با نام مدل SM-N9300 نیز وجود دارد که در بنچمارک گک بنچ با میزان حافظه رم شش گیگابایتی رخ نمایان کرده است.

aa Dual-SIM-Note-7-with-6-GB-of-RAM-and-128-GB-storage-gets-certified-in-China

همان طور که احتمالا می‌دانید تا پیش از معرفی رسمی گلکسی نوت 7، شایعات زیادی وجود داشت مبنی بر این که این گوشی از میزان حافظه رم شش گیگابایتی برخوردار باشد. اما این طور نشد و سامسونگ این گوشی را مجهز به رم چهار گیگابایتی معرفی کرد. اما شاید شرکت سامسونگ در مورد بازار رقابتی و بسیار پرسود چین تصمیم درستی گرفته باشد. این که این گوشی را با رم شش گیگابایتی به این کشور پهناور عرضه کند تا بتواند رقیب بسیار خوبی برای گوشی‌های شرکت وان پلاس (که از میزان رم شش گیگابایتی برخوردار هستند) باشد. البته جالب است بدانید که گوشی‌های رقیب گلکسی نوت 7 مربوط به شرکت وان پلاس دارای قیمتی نصف میزان معین شده برای نماینده سامسونگ هستند. در کنار آن بهتر است بدانید که شرکت سامسونگ در ادامه باز هم برای بازار کشور چین برنامه دارد. گوشی‌های هوشمند On5 و On7 یا سری C این شرکت از جمله این موارد خواهند بود. در ادامه مشتاق هستیم تا ببینیم در هفته‌های آینده چه اطلاعات جدید دیگری در مورد نسخه شش گیگابایتی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. پس در ادامه با تک‌نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال