دبی 21 اسفندماه میزبان اولین دوره مسابقات جهانی پهبادها خواهد بود

تاکنون تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا مسابقات پهبادها به طور جدی پیگیری شود اما هیچ‌کدام از این تلاش‌ها به موفقیت نرسیدند. حال شهر دوبی در نظر دارد یکی از بزرگ‌ترین مسابقات پهبادها را برگزار کند که در آن بیش از 100 تیم حضور خواهند داشت. در این مسابقات پهبادهای مختلفی با سرعت بیش از 100 […]

تاکنون تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا مسابقات پهبادها به طور جدی پیگیری شود اما هیچ‌کدام از این تلاش‌ها به موفقیت نرسیدند. حال شهر دوبی در نظر دارد یکی از بزرگ‌ترین مسابقات پهبادها را برگزار کند که در آن بیش از 100 تیم حضور خواهند داشت. در این مسابقات پهبادهای مختلفی با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. همان‌طور که گفتیم حدود 100 تیم در ابتدا در مسابقات انتخابی از 17 اسفندماه کار خود را آغاز می‌کنند و از این میان 32 تیم برتر مسابقات اصلی را در تاریخ 21 اسفندماه شروع می‌کنند.

شاید این مسابقات نتواند همچون مسابقات فرمول یک حرفه‌ای شود اما بدون شک می‌توان از نظر جذابیت بهتر از بسیاری از لیگ‌های ریسینگ باشد. در کنار اینکه همین مسائل باعث پیشرفت تکنولوژی پهبادها خواهد شد، حدود یک میلیون دلار به طور کلی برای شرکت کنندگان جایزه در نظر گرفته شده که از این میان 250 هزار دلار به نفر اول می‌رسد. شاید چنین مقداری بازهم نتواند به پای لیگ‌های حرفه‌ای ماشین‌سواری برسد اما قطعا جایزه‌های بیشتر می‌تواند باعث شود تا انگیزه‌ی شرکت کنندگان برای بازگشت و شرکت در مسابقات آینده بیشتر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال