Yi Technology هواپیمای بدون سرنشین با با قابلیت ضبط تصاویر 4K معرفی خواهد کرد

کمپانی Yi Technology که لقب ” مخترع شما ” را به خود نسبت داده اند، نخستین هواپیمای بدون سرنشین از جنس فیبر کربن را با قابلیت‌های جدیدی طراحی و ساخته است. این هواپیما در نمایش CES 2017 که هفته آینده برگزار خواهد شد، برای نخستین بار بصورت عمومی نمایش داده خواهد شد. بیشتر هواپیماهای بدون سرنشینی […]

کمپانی Yi Technology که لقب ” مخترع شما ” را به خود نسبت داده اند، نخستین هواپیمای بدون سرنشین از جنس فیبر کربن را با قابلیت‌های جدیدی طراحی و ساخته است. این هواپیما در نمایش CES 2017 که هفته آینده برگزار خواهد شد، برای نخستین بار بصورت عمومی نمایش داده خواهد شد. بیشتر هواپیماهای بدون سرنشینی که این روزها در بازار موجود هستند، دارای چهار پروانه میباشند؛ درحالی‌که این گجت جدید که Erida نام دارد، جزو دسته tricopter ها است و سه پروانه دارد.

به گفته کمپانی Yi، وزن پایین و طراحی منحصر به فرد این هواپیما امکان حرکت با سرعت 75 متر بر ساعت را برای آن فراهم نموده است.

تنظیمات دوربین این هواپیما بوسیله کاربر، حتی زمانی که هواپیما درحال پرواز است، امکان‌پذیر است. کنترل حرکت این هواپیمای بدون سرنشین نیز با استفاده از اپلیکیشن طراحی شده برای آن و بوسیله اسمارت‌فون‌ها انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر درمورد قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز در حد شایعه هستند؛ ولی به نظر ما این هواپیما که می‌تواند سرعتی برابر 75 متر بر ساعت داشته باشد، امکان فروش بعنوان دوربین و پرنده‌ای بی‌صدا را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال