جمع‌بندی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016

تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2016 از جدیدترین بازی‌های خود رونمایی و کنفرانس‌های خود را نیز به پایان رساندند. شرکت سونی نیز یکی از همین شرکت‌ها بود که بر خلاف دیگر سازندگان، وقت خود را با دعوت از افراد مشهور و مهمانان مختلف تلف نکرد و از زمان خود، بیشترین بهره را […]

تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2016 از جدیدترین بازی‌های خود رونمایی و کنفرانس‌های خود را نیز به پایان رساندند. شرکت سونی نیز یکی از همین شرکت‌ها بود که بر خلاف دیگر سازندگان، وقت خود را با دعوت از افراد مشهور و مهمانان مختلف تلف نکرد و از زمان خود، بیشترین بهره را برد. حال قصد داریم نگاهی کلی به کنفرانس سونی و تمامی بازی‌ها و عناوینی که در آن معرفی شد، داشته باشیم.

new God of War

[aparat]http://www.aparat.com/v/6Jys3[/aparat]

سونی مراسم خود را با یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها نزد دارندگان پلی‌استیشن یعنی بازی God of War آغاز نمود و نمایشی 20 دقیقه‌ای گیم‌پلی این عنوان داشت. شروع این کنفرانس و معرفی شدن این بازی، می‌توانست از همان ابتدا جذابیت بالای کنفرانس شرکت سونی را تضمین نماید چرا که این نمایش 20 دقیقه‌ای، بخش‌های جذابی از نسخه‌ی جدید بازی God of War را به نمایش درآورد. از جالب‌ترین مواردی که در این تریلر مشاهده کردیم، می‌توان به آموزش دادن کراتوس به فرزند خود برای شکار کردن و همچنین درگیری او با یک اژدها در پایان تریلر اشاره نمود.


Days Gone

[aparat]http://www.aparat.com/v/dzShf[/aparat]

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت و انتظار، بازی جدید شرکت Bend در نمایشاگه E3 2016 رونمایی شد. این بازی جدید که محیطی آخرالزمانی دارد، داستان یک فاجعه بشری را روایت می‌کند که در آن نسل انسان در حلا انقراض است. هر چند، داستان این بازی بسیار مرموز بوده و شاید بسیاری از افراد نسبت به محتوای آن علاقه نشان ندهند، اما باید دید که سونی چگونه می‌خواهد این عنوان را به یکی از عناوینی موفق در دنیای بازی‌های رایانه‌ای تبدیل کند.


The Last Gaurdian

سونی همراه با انتشار تریلر از بازی بزرگ و مورد انتظار The Last Guardian که چندین بار خبر کنسل شدن آن منتشر و حتی قرار بود در سال 2011 عرضه شود را مشخص کرد. زمان زیادی تا عرضه‌ی رسمی این بازی باقی نمانده و گیمرها می‌توانند این بازی را در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) انجام دهند.


Horizon: Zero Dawn

[aparat]http://www.aparat.com/v/JDYBk[/aparat]

عنوان جهان باز (Open World) و مفهومی Horizon: Zero Dawn، یکی دیگر بازی‌هایی است که سال گذشته توسط سونی معرفی شد و مکانیک خاصی که این بازی داشت، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمود. حالا دومین تریلر از گیم‌پلی این بازی در نمایشگاه E3 2016 منتشر شده که می‌توانید آن را مشاهده کنید. این عنوان قرار است در تاریخ 28 فوریه (دهم اسفندماه) به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود.


Detroit: Become Human

[aparat]http://www.aparat.com/v/FvEcC[/aparat]

نسخه‌ی جدید از بازی Detroit بر روی یک شخصیت کاملا جدید تمرکز دارد و قرار است با عنوان Become Human در اختیار کاربران قرار گیرد. محیط این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی Heavy Rain دارد، اما آیا واقعا این بازی می‌تواند با HR رقابت کند؟


Resident Evil VII in VR

تنها شرکت Bethesda Softworks نبود که بازی‌های DOOM و Fallout 4 را با پشتیبانی از واقعیت مجازی معرفی کرد. سونی نیز با معرفی کردن Resident Evil VII: Biohazard، نسخه‌ی واقعیت مجازی از این بازی را معرفی و رقیبی جدی را برای Bethesda به میدان فرستاد.


PlayStation VR

مشخص شدن زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن، یکی دیگر از اتفاقات بسیار خوب در کنفرانس سونی بود. این هدست قرار است در تاریخ 13 اکتبر و با قیمت 350 یورو در اختیار کاربران قرار بگیرد.


Farpoint

[aparat]http://www.aparat.com/v/8rieq[/aparat]

شرکت مستقل Impulse Gear، این شانس را پیدا کرده بود که در کنفرانس سونی، نمایشی کوتاه از بازی شوتر اول شخص خود با نام Farpoint داشته باشد، عنوانی که با پشتیبانی از دنیای واقعیت مجازی قرار است برای PlayStation Virtual Reality عرضه شود. داستان این بازی نیز شخصیت اصلی را در یک منطقه ناشناخته و در میان بیگانگان قرار می‌دهد. تریلر منتشر شده از این بازی، می‌تواند نوید یک عنوان بسیار جذاب را به کاربران دهد.


Star Wars Battlefront VR

سونی هم برنامه‌های بسیار زیادی برای واقعیت مجازی داشت که در این نمایشگاه به آنها پرداخت. معرفی شدن نسخه‌ی VR یا واقعیت مجازی از بازی Star Wars Battlefront، یکی دیگر از عناوین سازگار با PS VR بود.


Batman Arkham VR

[aparat]http://www.aparat.com/v/Zda52[/aparat]

راک‌استدی با معرفی نسخه‌ی واقعیت مجازی از Batman Arkham، بسیاری از حضار در کنفرانس را سورپرایز و زمان عرضه آن را اکتبر اعلام کرد.


Crash Bandicoot 

بله درست می‌بینید، کراش باز می‌گردد! سونی با معرفی نسخه‌های بازسازی‌شده اول تا سوم این بازی، خبر عرضه شدن آن برای PS4 را اعلام کرد.


Final Fantasy XV in VR

[aparat]http://www.aparat.com/v/SsByi[/aparat]

پرونده‌ی بازی‌هایی که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند، با معرفی شدن Final Fantasy XV بسته شد و سونی اذعان داشت که این بازی به صورت انحصاری برای PS4 VR عرضه خواهد شد.


Spider Man

[aparat]http://www.aparat.com/v/mTbuH[/aparat]

مرد عنکبوتی هنوز هم میان بسیاری از کاربران محبوبیت داشته و طرفداران این شخصیت سینمایی کم نیست. پس از عرضه شدن نسخه‌های مختلف از این بازی، حالا شاهد سری جدیدی از این بازی هستیم که سونی در کنفرانس خود از آن پرده برداشت. داستان این بازی نیز بر اساس فیلم جدید Marvel نوشته شده است.


Death Stranding

در نهایت، می‌خواهیم در مورد بازی جدید Death Stranding صحبت کنیم، عنوانی که مدت‌هاست کوجیما بر روی آن کار می‌کند. پیشتر هیچ اطلاعاتی از پروژه‌ای که هیدئو کوجیما بر روی آن کار می‌کند را در اختیار نداشتیم، اما E3 2016 ما را با بازی جدید استدیوی Kojima Productions و عنوان جدید Death Stranding آشنا نمود. گرافیک فوق‌العاده بالای این بازی، بدون شک می‌تواند در نگاه اول شما را مجذوب خود کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال