14.8 از کاربران آیفون خواهان خرید نسل بعدی یعنی آیفون 7 هستند

تحلیل‎گر ارشد وب‎سایت Piper Jaffray یعنی Gene Munster سعی دارد طبق یک ارزیابی میزان سطح تقاضای اولیه برای نسل‎ بعدی آیفون یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را پیش‎بینی کند. سرمایه‎گذاران و تحلیل‎گران نگران این بوده‎اند که تغییرات اندک در طراحی مدل‎های جدید، که تا حد زیادی از نظر ظاهری مشابه با آیفون 6 […]

تحلیل‎گر ارشد وب‎سایت Piper Jaffray یعنی Gene Munster سعی دارد طبق یک ارزیابی میزان سطح تقاضای اولیه برای نسل‎ بعدی آیفون یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را پیش‎بینی کند. سرمایه‎گذاران و تحلیل‎گران نگران این بوده‎اند که تغییرات اندک در طراحی مدل‎های جدید، که تا حد زیادی از نظر ظاهری مشابه با آیفون 6 اس خواهند بود، سبب ایجاد انگیزه در بین مشتریان برای خرید آن‎ها نشود. بعضی از تحلیل‎گران در حال حاضر انتظار دارند که فروش آیفون اپل به پایین‎تر از سطح فروش در سال 2014 برسد چون فروش جهانی گوشی‎های هوشمند روند آهسته‎ای را در پیش گرفته است.

Munster، که به نسبت هرچیزی که مربوط به اپل باشد به طور کلی خوشبینانه صحبت می‎کند، می‎گوید که ارزیابی او از 400 مالک آمریکایی آیفون امیدبخش و نشان از تخمین‎های مثبت و خوشبینانه‎ای دارد. طبق این گزارش 14.8 درصد مالکین فعلی آیفون در حال حاضر قصد آپگرید به آیفون 7 را دارند در حالی‎که 29 درصد دیگر “ممکن است” این کار را انجام دهند.

این تحلیل‎گر به نظر از این ارقام راضی است چون آن‎ها نشان از پایگاه قوی از آپگریدکنندگان دارد که بدون توجه به خبری رسمی در رابطه با محصولات جدید آماده‎ی آپگرید کردن هستند. او انتظار دارد که این مقدار 14.8 درصدی به دنبال نزدیکتر شدن به زمان عرضه‎ی آیفون، بیشتر هم شود. او هم‎چنین اشاره می‎کند که دو سوم پایگاه کاربری آیفون از آیفون 6، 6 پلاس یا مدل‎های قدیمی‎تر شکل گرفته است.

ارزیابی Munster تکراری برای تخمین‎های قبلی است که انتظار می‎رود چرخه‎ی فروش آیفون 7 تا حدود 10 درصد از آیفون 6 اس بیشتر باشد و تا حدی با فروش آیفون 6/ 6 پلاس در سال 2014 برابری کند. سرمایه‎گذاران در حال حاضر به فراتر از آیفون 7 برای پتانسیل رشد بارز اپل نگاه می‎کنند، به نحوی که شایعه شده است که آیفون 8 یک تغییر مهم در بخش طراحی خواهد داشت و ظاهر خارجی آن “تمام شیشه‎ای” خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال