این هدفون با ویبره و لرزش شما را از خواب بیدار می‌کند

آیا تا کنون نام شرکت King Jim را شنیده‌اید؟ شاید با دیدن نام این شرکت به یاد یکی از تولیدکننده‌های بزرگ سیگار بیفتید اما باید بگوییم که این شرکت فعالیت‌های دیگری داشته و همواره سعی می‌کند تا گجت‌های مختلف را با ترکیب کردن تکنولوژی‌های مختلف به یکدیگر عرضه نماید. به عنوان مثال یکی از محصولاتی که […]

آیا تا کنون نام شرکت King Jim را شنیده‌اید؟ شاید با دیدن نام این شرکت به یاد یکی از تولیدکننده‌های بزرگ سیگار بیفتید اما باید بگوییم که این شرکت فعالیت‌های دیگری داشته و همواره سعی می‌کند تا گجت‌های مختلف را با ترکیب کردن تکنولوژی‌های مختلف به یکدیگر عرضه نماید. به عنوان مثال یکی از محصولاتی که پیشر توسط King Jim معرفی شده بود، یک ماوس مجهز به دوربین بود که البته چندان هم موفق نبود.

حال وسیله‌ای جدید توسط شرکت King Jim معرفی شده که می‌تواند به هنگام بیدار شدن از خواب به کمکتان بیاید. در واقع گوشی یا گوشی جدیدی که این شرکت از آن رونمایی نموده، می‌تواند شما را در موقع خواب و بدون سر و صدا کردن و تنها به کمک موتور مکانیکی داخلی آن که باعث لرزش می‌شود، بیدار نماید.

این محصول جدید که Mezamashi Earphone NMR10 نام دارد، می‌تواند فوق‌‌العاده مناسب موقعیت‌هایی باشد که می‌خواهید یک استراحت کوتاه داشته باشید. و یا ممکن است شما بخواهید گوشی خود را برای بیدار شدن از خواب تنظیم کنید اما نخواهید که بقیه افراد از آن مطلع شده و یا سر و صدای زنگ گوشی آنها را بیازارد. امکان استفاده از این گوشی‌ها با تمامی محصولاتی که از رابط آن پشتیبانی می‌نمایند نیز وجود داشته دارد. البته باید اشاره داشته باشیم که این هدفون آن سر و صدایی که تصور بکنید را نخواهد داشت و تنها با لرزشی خفیف و البته موثر، شما را از خواب بیدار خواهد کرد.

موتورهای مکانیکی و اجزایی که برای لرزاندن گوشی به آن احتیاج دارند، درون سوراخ گوش قرار گرفته و برای تنظیم قدرت لزرش نیز سه حالت مختلف وجود دارد. در مورد مصرف باتری نیز این گوشی به یک باتری AAA که با یک بار شارژ شدن به صورت میانگین می‌تواند تا شش ماه دوام بیاورد، مجهز شده است.

قیمتی که سازندگان برای این محصول در نظر گرفته‌اند، تنها 53 دلار می‌باشد. تصور می‌کنید که پرداخت چنین پولی برای خریدن یکی از این گوشی‌ها ارزش خواهد داشت؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال