این هدفون خود را در عرض یک دقیقه با گوش شما هماهنگ می‌کند

شاید همین حالا هم بتوانید بسیاری از هدفون‌ها را در بازار پیدا کنید که شکل قرارگیری گوشی آنها در گوش شما قابلیت تنظیم‌شدن داشته باشند، اما در کنار بالا بودن هزینه‌ی بسیاری از این محصولات، شاید حتی نیاز باشد که برای انجام آن به دفتر خود شرکت سازنده نیز مراجعه کرده و در بعضی موارد، گوشی […]

شاید همین حالا هم بتوانید بسیاری از هدفون‌ها را در بازار پیدا کنید که شکل قرارگیری گوشی آنها در گوش شما قابلیت تنظیم‌شدن داشته باشند، اما در کنار بالا بودن هزینه‌ی بسیاری از این محصولات، شاید حتی نیاز باشد که برای انجام آن به دفتر خود شرکت سازنده نیز مراجعه کرده و در بعضی موارد، گوشی متناسب با گوش خود را سفارش دهید.

هر چند، اگر شما بخواهید یکی از این هدفون‌ها و گوشی‌ها را داشته باشید تا بتوانید از بهترین حالت گوشی برای گوش‌های خود استفاده کنید، باید وارد وب‌سایت KickStarter شده و 300 دلار را برای این طرح جدید بپردازید. نکته‌ی بسیار مهمی که در مورد این گوشی‌ها وجود دارد، سرعت بالای تطبیق آن بوده و این یعنی در کمتر از 1 دقیقه، گوشی با گوش شما هماهنگ خواهد شد.

اما این‌ کار چگونه انجام می‌شود؟ پاسخ آن ساده است؛ هنگام خریداری هدفون، یک جفت لاستیک نرم و انعطاف‌پذیر نیز همراه آن است. کاربران هنگام استفاده از این گوشی باید ابتدا پلاستیک‌ها را درون گوش خود قرار داده و پس از آن، گوشی را درون گوش قرار دهند. سپس به کمک اپلیکیشنی کمکی این هدفون و تنها با فشردن یک دکمه، یک سیگنال الکتریکی به پلاستیک‌ها ارسال شده و موجب انقباض و فشرده‌شدن لاستیک‌ها شده و در نهایت آنها شکلی همچون گوش شما پیدا خواهند کرد.

همین‌طور باید اشاره کنیم که این پلاستیک‌ها به درایورهای صوتی و بدون سیم شرکت ژاپنی Onkyo نیز مجهز شده‌اند. همچنین سازندگان تمام سعی خود را داشته‌اند تا مصرف باتری این گوشی را نیز تا حد ممکن کاهش دهند به گونه‌ای که این هدفون با یک بار شارژ شدن، می‌تواند تا 8 ساعت موسیقی پخش کند. حتی این امکان وجود دارد که ظرفیت باتری را به وسیله‌ی ابزار جانبی، افزایش داد.

البته هنوز فروش این هدفون‌ها آغاز نشده، اما سرعت تغییر و تطبیق هدفون با گوش شما، می‌تواند موضوعی بسیار جذاب باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال