کاربران اج در سال ۲۰۲۳ حدود ۱.۹ میلیون بار از Copilot استفاده کردند

مایکروسافت آمارهای جالب توجهی در مورد کاربران مایکروسافت اچ در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است. از مهمترین آمارهای منتشر شده می‌توان به مقابله با ۱۲۷ میلیون حمله فیشینگ و استفاده ۱.۹ میلیون بار از هوش مصنوعی Copilot توسط کاربران اشاره کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اخیر آمارهای مربوط به عملکرد […]

مایکروسافت آمارهای جالب توجهی در مورد کاربران مایکروسافت اچ در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است. از مهمترین آمارهای منتشر شده می‌توان به مقابله با ۱۲۷ میلیون حمله فیشینگ و استفاده ۱.۹ میلیون بار از هوش مصنوعی Copilot توسط کاربران اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اخیر آمارهای مربوط به عملکرد مرورگر اج در سال ۲۰۲۳ را به صورت یک گزارش منتشر کرده است. در این فهرست آمارهای جالب توجهی در مورد این مرورگر مایکروسافت منتشر شده که یکی از آنها مقابله با ۱۲۷ میلیون حمله فیشینگ و نجات کاربران توسط این مرورگر بوده است.

در این گزارش مایکروسافت به استفاده کاربران از هوش مصنوعی Copilot نیز اشاره شده است. به طور کلی کاربران اج و بینگ حدود 1.9 میلیون بار از این هوش مصنوعی استفاده کردند. اخیراً نسخه اندروید و ios اپلیکیشن چت بات به صورت عمومی منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین کاربران با استفاده از این هوش مصنوعی اقدام به تولید بیش از 1.8 میلیون تصویر کرده‌اند.

بخش مهم این گزارش به محافظت از کاربران و نجات آنها از حملات فیشینگ تعلق داشته است. مایکروسافت در این مورد می‌گوید: ما از نجات کاربران و ایمن نگه داشتن آنها در فضای آنلاین غافل نبوده و توانستیم از طریق اج حدود ۱۲۷ میلیون حمله فیشینگ را خنثی کنیم. این تعداد از حملات معادل ۴ حمله فیشینگ در هر ثانیه در یک سال محسوب می‌شود. در این گزارش به زمان صرف شده روی بازی‌ها نیز اشاره شده و طبق ادعای مایکروسافت حدود ۹ هزار سال بازی توسط کاربران اج به صورت رایگان انجام گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال