ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای افراد فعال است

رویداد IFA 2016 در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و دیگر شکی نیست که سامسونگ، سومین نسل از ساعت‌هوشمند خود را در رویداد اشاره شده معرفی خواهد کرد. حال برخی از قابلیت‌های این ساعت‌هوشمند که Gear S3 نام خواهد داشت فاش شده که می‌توان به چهار ویژگی مهم فرازسنج، هواسنج، سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس اشاره کرد. قابلیت فرازسنج […]

رویداد IFA 2016 در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و دیگر شکی نیست که سامسونگ، سومین نسل از ساعت‌هوشمند خود را در رویداد اشاره شده معرفی خواهد کرد. حال برخی از قابلیت‌های این ساعت‌هوشمند که Gear S3 نام خواهد داشت فاش شده که می‌توان به چهار ویژگی مهم فرازسنج، هواسنج، سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس اشاره کرد.

قابلیت فرازسنج ساعت‌هوشمند سامسونگ، مقدار ارتفاع را می‌سنجد و آن‌را به دو صورت مایل یا متر نشان می‌دهد. این ویژگی همچنین می‌تواند ارتفاع را بر حسب ساعت بر روی نمودار نشان دهد و در دو حالت X و Y کاربر را متوجه مکان فعلی خود کند. کاربران تنها با یک ضربه می‌توانند این ویژگی را فعال کنند البته برای دسترسی کامل به ویژگی‌های این فرازسنج ساعت بهتر است اینترنت و جی‌پی‌اس در حالت روشن قرار بگیرند.

هواسنج ساعت‌هوشمند سامسونگ این ویژگی را خواهد داشت تا میزان فشار جو را در شرایط مختلف آب‌و‌هوایی و در ارتفاع‌های متفاوت به کاربر نشان دهد. واحد نشان دهنده‌ی میزان فشار هوا در Gear S3 براساس پاسکال خواهد بود. امکان پیش‌بینی‌ هوا و تنظیمات دستی میزان هواسنج برای تنظیم ارتفاع و شرایط مختلف آب‌و‌هوایی از دیگر مشخصه‌های این سنسور به حساب می‌آید. در صورتی که در زمان سه ساعته، میزان فشار هوا با تغییرات جدی رو‌به‌رو شود، ساعت سامسونگ شرایط فعلی را به کاربر گزارش داده و به عنوان یک زنگ خطر برای کاربر به نمایش در خواهد آمد.

سرعت‌سنج دیگر ویژگی ساعت‌هوشمند سامسونگ خواهد بود که همان‌طور که از نام آن مشخص است می‌توان گفت که این سنسور چه وظیفه‌ای را برعهده گرفته است. از ویژگی‌های سرعت‌سنج ساعت‌هوشمند Gear S3 سامسونگ می‌توان به تشخیص میزان سرعت جاری، میزان سرعت متوسط و زمان اشاره کرد. جی‌پی‌اس تعبیه شده برای این ساعت در صورت استفاده از سرعت‌سنج حتما باید روشن باشد. در صورتی که سرویس‌های مکانی مربوط به ساعت و یا گوشی متصل به ساعت روشن نباشد بازهم سرعت‌سنج Gear S3 عمل نخواهد کرد. علاوه‌براین، فهرست بلندبالایی نیز از میزان فعالیت‌های اخیر کاربر به همراه سرعت متوسط و زمان دقیق در ساعت ذخیره خواهد شد که می‌توان در هر لحظه به آن دسترسی داشت.

به نظر می‌رسد نسل سوم ساعت‌هوشمند سامسونگ ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای افراد فعال دارا باشد. کوه‌نوردان،‌ اسکی‌بازان و دوندگان به خوبی می‌توانند از قابلیت‌های مختلف این ساعت استفاده کنند و احتمالا سامسونگ فروش خوبی را با عرضه‌ی رسمی این ساعت تجربه کند. بااین‌حال، بهتر است برای دسترسی به تمامی ویژگی‌های Gear S3 تا ماه سپتامبر و زمان معرفی رسمی آن صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال