قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن گلکسی S7 برای گلکسی‌های پیشین عرضه نخواهد شد

شرکت بزرگ و محبوب سامسونگ دیشب در جریان کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون به انتظارها پایان داد و از پرچم‌داران امسال خود گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد. این دوگوشی یک ویژگی جدید دارند و آن‌هم قابلیت نمایشگر Always On- همیشه روشن است که بر اساس آن نمایشگر […]

شرکت بزرگ و محبوب سامسونگ دیشب در جریان کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون به انتظارها پایان داد و از پرچم‌داران امسال خود گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد. این دوگوشی یک ویژگی جدید دارند و آن‌هم قابلیت نمایشگر Always On- همیشه روشن است که بر اساس آن نمایشگر گوشی همیشه اطلاعات پایه دستگاه روی نمایشگر دستگاه در حالت استندبای نشان می‌دهد. این اطلاعات می‌توانند شامل ساعت و تاریخ، تقویم، میزان شارژ باتری و حتی یک تصویر خاص پس‌زمینه باشند. نکته جالب این است که تم این قابلیت را می‌توان با دانلود تم‌های متنوع و سوم شخصی که در تم استور سامسونگ وجود دارند تغییر داده و جلوه دیگری به آن‌ بخشید.

Galaxy-S7-S7-edge-Gear-360_056

گفتنی است در گذشته سامسونگ با معرفی پرچم‌داران جدیدش برخی از ویژگی‌های آنان را برای گوشی‌ها قدیمی‌تر و نسل‌های پیشین عرضه می‌کرد که ظاهرا این‌بار کاربران گلکسی‌های قدیمی‌تر با چشم از این ویژگی جذاب برداشته و منتظر آن نباشند. قابلیت Always On برای هیچ‌ گوشی گلکسی حتی پرچم‌دار سال گذشته یعنی گلکسی اس 6 ارائه نخواهد شد. پس اگر این قابلیت چشم شما را گرفته و آن را می‌خواهید بهتر است گوشی خود را عوض کرده و گلکسی اس 7 تهیه نمایید !

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال