تجربه چت صوتی واقعی تر در کلاب هاوس با جلوه های صوتی- فضایی

کلاب هاوس جلوه های صوتی فضایی را به پلتفرم خود اضافه کرده که کاربر در هنگام گفتگو صدا را از موقعیت های فیزیکی مختلف شنیده و امکان تداعی زنده بودن فضا وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس در تابستان امسال قابلیت دیگری را برای کاربران اندرویدی فعال کرده است […]

کلاب هاوس جلوه های صوتی فضایی را به پلتفرم خود اضافه کرده که کاربر در هنگام گفتگو صدا را از موقعیت های فیزیکی مختلف شنیده و امکان تداعی زنده بودن فضا وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس در تابستان امسال قابلیت دیگری را برای کاربران اندرویدی فعال کرده است که جلوه های صوتی فضایی یا فراگیر نام دارد. بدین ترتیب کاربران در گفتگو و در روم های صوتی دیگر صداها را به صورت فلت نخواهند شنید بلکه صدا به صورت واقعی تری تجربه خواهد شد.

این جلوه های صوتی فضایی کمک می کند تا فرد احساس کند صدا را از موقعیتهای مختلف شنیده و فضا به صورت زنده برای وی تداعی خواهد شد. جاستین اوبرتی که به تازگی از گوگل به کلاب هاوس به عنوان مدیر فناوری اضافه شده است اعلام کرد با استفاده از تنظیمات صوتی میتوان تجربه فضای فیزیکی را در روم های صوتی ایجاد کرد.

 کلاب هاوس یک پلتفرم صوتی است به صورت مجازی افراد را در یک فضا دور هم جمع می‌کند. در صورت پخش صدا به صورت فلت در این فضا کاربر حس خوشایندی نخواهد داشت. اما فناوری های جدید صوتی می تواند کمک کنند تا فضای روم ها واقعی تر شود بطوری که کاربران تصور می‌کنند افراد از قسمت‌های مختلف فضای جلسه در حال صحبت هستند.

قابلیت جدید کلاب هاوس از فناوری Head Related Transfer Function استفاده می کند که در آن بین کانال های استریو و تکرار صدا تاخیر ایجاد کرده تا با فرکانس های بالا و پایین از منشاء صدا فضای صوتی داخل روم ها را واقعی تر جلوه دهد. به گفته کلاب هاوس کاربران با هدفون های سیمی و بیسیم می‌توانند از این صدای فراگیر بهره مند شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال