فیسبوک قابلیت مکالمه تصویری گروهی را به مسنجر خود می‌آورد

در ادامه افزوده شدن قابلیت‌های اسنپ‌چت به مسنجر فیسبوک، فیسبوک در نسخه جدید مسنجر خود از قابلیت جدیدی به نام Group Video Chat رونمایی کرده است که پیش از این در اسکایپ نیز شاهد آن بودیم. قابلیت Group Video Chat یکی از قابلیت‌هایی بود که بسیاری از کاربران فیسبوک انتظار حضور آن را در این مسنجر داشتند. […]

در ادامه افزوده شدن قابلیت‌های اسنپ‌چت به مسنجر فیسبوک، فیسبوک در نسخه جدید مسنجر خود از قابلیت جدیدی به نام Group Video Chat رونمایی کرده است که پیش از این در اسکایپ نیز شاهد آن بودیم.

قابلیت Group Video Chat یکی از قابلیت‌هایی بود که بسیاری از کاربران فیسبوک انتظار حضور آن را در این مسنجر داشتند. احتمال بسیار زیاد این قابلیت بزودی برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

استفاده از قابلیت ویدئو چت گروهی درحال حاضر در مسنجر فیسبوک بسیار ساده است. برای این کار تنها کافیست یکی از گروه‌های چت خود را باز کنید یا یک گروه جدید بسازید. برای آغاز ویدئو چت گروهی در گروه موردنظر، باید بروی آیکون ویدئو که در بخش بالایی و سمت راست مسنجر وجود دارد، ضربه بزنید تا وارد صفحه مربوط به آن شوید. به محض اینکه ویدئو چت گروهی شما آغاز شود، تمامی اعضای گروه با نوتیفیکیشنی از این اتفاق آگاه خواهند شد.

هر فردی که در گروه موردنظر باشد تنها با لمس یک گزینه می‌تواند به چت ویدئویی شما بپیوندد. حداکثر تا 6 نفر می‌توانند در یک زمان همدیگر را ببینید ولی این به معنی این نیست که نتوانید بیش از 6 نفر را به گفتگوهای متنی خود بیفزایید.

در همین حال، حداکثر تا 50 نفر می‌توانند فقط به صدای گفتگوها گوش دهند یا بروی دوربین باشند. تا زمانی که بیش از 6 نفر در گفتگو حضور داشته باشند، تنها صحبت‌های اشخاص برجسته در گروه برای تمامی اعضا پخش خواهد شد.

از امروز، فیسبوک این قابلیت جدید را برای تمامی دستگاه‌های iOS و اندروید در سراسر جهان عرضه خواهد کرد. همچنین، این قابلیت برای نسخه دسکتاپ این مسنجر نیز بزودی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال