اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک یک بازی فوتبال مخفی دارد

تیم نرم‎افزاری فیس‎بوک به نظر می‎رسد به عادت خود در مخفی کردن بازی‎ها داخل مسنجر فیس‎بوک ادامه داده‎اند. این بازی‎ها تخم‎مرغ‎های عید پاکی نامیده می‎شوند که پیدا کردن آن‎ها لذت خاصی دارد. اسفند‎ماه بود که مشخص شد این تیم داخل مسنجر فیس‎بوک یک بازی مینی بسکتبال مخفی کرده‎ و حالا با توجه به دا‎غ بودن اخبار […]

تیم نرم‎افزاری فیس‎بوک به نظر می‎رسد به عادت خود در مخفی کردن بازی‎ها داخل مسنجر فیس‎بوک ادامه داده‎اند.

این بازی‎ها تخم‎مرغ‎های عید پاکی نامیده می‎شوند که پیدا کردن آن‎ها لذت خاصی دارد.

اسفند‎ماه بود که مشخص شد این تیم داخل مسنجر فیس‎بوک یک بازی مینی بسکتبال مخفی کرده‎ و حالا با توجه به دا‎غ بودن اخبار بازی‎های یورو 2016 و توجه‎ عموم جهان به آن، این تیم یک بازی فوتبال نیز در مسنجر فیس‎بوک قرار داده ‎است.

این بازی یک مینی گیم است که شما می‎توانید برای گذران وقت آن را بازی کنید. یقینا تجربه‎ی یک بازی خوب را برای شما به همراه نخواهد داشت، ولی اصلا ایده‎ی پشت این قضیه فراهم‎سازی یک تجربه‎ی کامل بازی نیست.

این بازی یک نسخه‎ی دیجیتالی از بازی روپایی است که در آن بازیکنان باید یک توپ فوتبال را تا هر زمانی که می‎توانند در هوا نگه‎ دارند. اگر در زندگی واقعی این بازی را انجام دهید، بدون شک بعد از گذشت مدتی پای شما خسته می‎شود، ولی در این بازی دیجیتالی این امر رخ نمی‎دهد.

پیدا کردن این بازی به اندازه‎ی کافی آسان است. ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه‎ی اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک را دارید. گفتگو را با یک دوست یا گروهی از دوستان شروع کنید، ایموجی فوتبال را برای آن‎‎ها ارسال کنید و سپس روی ایموجی ارسالی آهسته ضربه بزنید. این مینی گیم به صورت خودکار فعال می‎شود.

این بازی حتی امتیاز بالای افرادی که داخل آن گفتگو قرار دارند را دنبال می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال